Întrucât 2019 este pe sfârșite, suntem îndreptățiți să vorbim despre ceea ce urmează. Confort inspirat din natură, culori pale sau foarte intense, lemnul de pin și fibrele vegetale, acestea sunt doar câteva din tendințele anului 2020 în amenajări interioare.
Împărtășim cu voi tendințele pentru anul viitor, care vă vor ajuta să analizați cele mai bune proiecte de design. Trebuie să analizăm tendințele pe care experții le-au preconizat pentru anul 2020 și motivele pentru care trebuie să le urmați dacă doriți să vă amenajați locuința.
Tot mai mulți oameni încorporează mindfulness-ul (n.r. tehnică de relaxare și destresare) în estetica designului interior. Concentrându-se pe stilul Zen, decorurile minimaliste vor fi o tendință de succes pentru anul următor.
2020 e definit de culorile în tonuri naturale în materie de design interior, care se combină perfect cu tavanele din lemn. Cele mai populare nuanțe vor fi Luscious Lavender și White Neutral.
Dezvoltarea tehnologiei a făcut ca locurile de muncă de la distanță să fie mai populare în anul 2020. Această tendință îi face pe designerii de interior să realizeze mobilier pentru birouri de toate dimensiunile. Freelancerii și antreprenorii contribuie în primul rând la această tendință prin coordonarea afacerilor de succes chiar din locuința lor. Această cultură start-up (care continuă să se dezvolte) este ceea ce va face ca această „tendință de birou de acasă” să fie la modă, anul 2020 oferind unele dintre cele mai inspirate modele de birouri de acasă.
Se prevede că în anul care urmează, opțiunile de depozitare din locuință se vor concentra pe a fi utilitare și plăcute din punct de vedere estetic, pentru ca proprietarii să-și prezinte doar acele articole care le personalizează casele.
Utilizarea multifuncțională a spațiilor a devenit acum o prioritate pentru majoritatea proprietarilor, iar versatilitatea pieselor de mobilier este acum obligatorie. De exemplu, mulți proprietari de case nu mai doresc o sufragerie. Ei preferă să folosească orice spațiu suplimentar ca spațiu de utilizare mixtă: fie ca birou de acasă, spațiu creativ, zonă de meditație sau o sală de mese temporară pentru oaspeții lor aflați în vizită. Personalizarea spațiilor în funcție de necesități este motivul pentru care spațiile de locuit trebuie să fie versatil (care se pot schimba în orice zi).
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.