De fapt, câteva reality show-uri cu celebrități precum Keeping Up with the Kardashians își dau șansa să vezi cum arată casa unei vedete. De exemplu, fanii au fost încântați când au ajuns să vadă cum arată casa lui Kim Kardashian West într-un videoclip pentru serialul „73 Questions” al publicației Vogue.
În ciuda popularității lor, designerii de interior nu adoră întotdeauna modul în care celebritățile își decorează casele. Unele vedete se concentrează pe crearea unui spațiu care arată mai degrabă cool decât unul în care să se simtă confortabil, cred designerii. Căminul lui Kim. K care arată atât de minimalist și de monocromatic nu ar fi locul potrivit să servești o ceașcă de ceai. Culorile monocromatice sunt populare printre celebrități, dar acest lucru te poate face să nu te simți ca acasă, ci mai degrabă la birou sau la muzeu.

„Cel mai bun mod de a face o încăpere să arate ca acasă este să-i adaugi culori și piese de mobilier realizat manual, din lemn”, a declarat Kathy Anderson, proprietar al unei firme de design de interior.
În loc de aspectul cool și elegant al designului minimalist, specialiștii preferă aspectul colorat, încărcat.

Multe vedete tind spre un aspect industrial al caselor lor, folosind lucruri precum becuri, ceea ce poate face ca un spațiu să arate prea rece.

„Acest aspect este foarte drăgut și e potrivit pentru spațiile comerciale”, a spus Anderson. „Cu toate acestea, într-o casă vrem țesături, draperii, lustre, mobilier”, a adăugat specialista.
La fel, camerele cu un singur perete tapetat sunt o tendință populară pe care designerii o găsesc depășită. Un astfel de perete ar funcționa într-un birou, dar într-o casă poate părea perturbator mai degrabă decât primitor.

Designerii au mai spus că nuanțele reci de gri pot face ca un spațiu să pară întunecat și plictisitor. Culorile deschise ar putea fi o alegere mai bună pentru un spațiu de locuit, mai degrabă decât gri.

În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.