De fapt, câteva reality show-uri cu celebrități precum Keeping Up with the Kardashians își dau șansa să vezi cum arată casa unei vedete. De exemplu, fanii au fost încântați când au ajuns să vadă cum arată casa lui Kim Kardashian West într-un videoclip pentru serialul „73 Questions” al publicației Vogue.
În ciuda popularității lor, designerii de interior nu adoră întotdeauna modul în care celebritățile își decorează casele. Unele vedete se concentrează pe crearea unui spațiu care arată mai degrabă cool decât unul în care să se simtă confortabil, cred designerii. Căminul lui Kim. K care arată atât de minimalist și de monocromatic nu ar fi locul potrivit să servești o ceașcă de ceai. Culorile monocromatice sunt populare printre celebrități, dar acest lucru te poate face să nu te simți ca acasă, ci mai degrabă la birou sau la muzeu.
„Cel mai bun mod de a face o încăpere să arate ca acasă este să-i adaugi culori și piese de mobilier realizat manual, din lemn”, a declarat Kathy Anderson, proprietar al unei firme de design de interior.
În loc de aspectul cool și elegant al designului minimalist, specialiștii preferă aspectul colorat, încărcat.
Multe vedete tind spre un aspect industrial al caselor lor, folosind lucruri precum becuri, ceea ce poate face ca un spațiu să arate prea rece.
„Acest aspect este foarte drăgut și e potrivit pentru spațiile comerciale”, a spus Anderson. „Cu toate acestea, într-o casă vrem țesături, draperii, lustre, mobilier”, a adăugat specialista.
La fel, camerele cu un singur perete tapetat sunt o tendință populară pe care designerii o găsesc depășită. Un astfel de perete ar funcționa într-un birou, dar într-o casă poate părea perturbator mai degrabă decât primitor.
Designerii au mai spus că nuanțele reci de gri pot face ca un spațiu să pară întunecat și plictisitor. Culorile deschise ar putea fi o alegere mai bună pentru un spațiu de locuit, mai degrabă decât gri.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.