C Seed era conștient de faptul că prețul ridicat al televizorului său emblematic MicroLED ar putea fi o problemă și a revenit la planșa de desen. Ei bine, compania austriacă a lansat o versiune nouă, mai accesibilă, a televizorului său pliabil, care are un preț de pornire de 190.000 de dolari – mai puțin de jumătate din prețul televizorului pliabil de anul trecut.
Iată televizorul C Seed N1, la fel de impresionant, care și-a păstrat designul pliabil semnătură al companiei și este disponibil în trei dimensiuni supradimensionate.
Cel mai mic are o diagonală de 103 inchi, în timp ce televizorul N1 poate fi achiziționat și în dimensiuni de 137 și 165 de inchi. Dacă vă întrebați cum a reușit C Seed să reducă prețul televizorului său pliabil cu mai mult de jumătate, atunci trebuie să știți că modelul N1 pierde o caracteristică crucială în comparație cu televizorul M1 de anul trecut.
Acesta din urmă este proiectat să dispară complet într-o cavitate îngropată de sub podea. Pe de altă parte, MicroLED-ul lui N1 se pliază pentru a lua forma unei piese de artă sculpturală, minimalistă dintr-o singură bucată, care „reflectă sensibilitățile arhitecturale contemporane”. N1 este prelucrat din aluminiu aerospațial și arată pur și simplu superb în formele sale pliate și desfăcute. Datorită designului său independent, televizorul poate fi amplasat oriunde în cameră și nu necesită lucrări structurale și arhitecturale pentru a fi instalat.
Odată ce este complet ridicat, cu ecranul complet desfășurat, N1 poate fi rotit până la 180 de grade pentru a oferi unghiul de vizualizare perfect. În ceea ce privește specificațiile, televizorul N1 dispune de tehnologie 4K MicroLED împreună cu suport HDR10+, un receptor A/V încorporat cu 9,2 canale și o pereche de difuzoare de 100 de wați. Majoritatea televizoarelor MicroLED sunt create din mai multe panouri, ceea ce are dezavantajul cusăturilor vizibile între panouri. C Seed susține că a rezolvat problema cu ceva pe care compania îl numește Adaptive Gap Calibration. Datorită acesteia, cusăturile dintre panouri sunt aproape nedetectabile cu ochiul liber. Singura problemă este aceea că N1 nu este un televizor inteligent și va trebui să atașați hardware extern pentru a utiliza serviciile de streaming.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.