Te-ai plictisit de alb? Colorează-ți casa în nuanțe îndrăznețe

Un colțișor roșu, un perete galben strălucitor sau o cameră întreagă vopsită în portocaliu? Renunță la albul clasic în favoarea unor nuanțe îndrăznețe care îți ridică starea de spirit!

Nu se mai poartă peretele „vedetă” vopsit într-o culoarea vie, îndrăzneață, din camera de zi. Acum, culoarea se răspândește prin toată casa, pe scări, pe piesele de mobilier, pe tavane, umplând spațiile neutre cu nuanțe de roșu aprins, verde lime, vișiniu și portocaliu.

Este o tendință terifiantă pe care trebuie să o urmăm cu toții sau această explozie de culoare semnifică altceva?

A existat o schimbare importantă în modul în care ne gândim la culoare”, spune experta în culori Joa Studholme. „Sunt convinsă că ascensiunea unei culori îndrăznețe se datorează faptului că lumea e stresată. Vrem să mergem acasă și să vedem culori care ne hrănesc, care ne oferă o îmbrățișare. Pereții simplu, vopsiți în alb nu fac asta. Ei nu au grijă de tine.”

Culoarea trebuie să fie în strânsă legătură cu sentimentele noastre. Anumite combinații ne pot influența la nivel profund, ne pot duce în timp. Alegerea unei culori pentru interior este mai mult decât o simplă decizie de suprafață.

Cum să începi

Dacă ești tentat să încerci să-și colorezi unii pereți, sfatul experților este simplu: alege o culoare care îți place.

„Pare stupid, evident”, spune designerul de interior Francesca Rowan Plowden, „dar nu alege o culoare doar pentru că este în tendință sau o vedeți într-o revistă. Trebuie să trăiești cu ea.” Rowan Plowden sugerează să cauți inspirație în jurul tău – un accesoriu pe care-l îndrăgești, o țesătura sau o pictură preferată. „Picturile sunt destul de des un punct de plecare”, spune ea. „Dacă există un tablou care vă place, uitați-vă la paleta de culori și alegeți-vă culorile în funcție de ceea ce există.”

Studholme este de acord cu această abordare: „Trebuie să faci ceea ce rezonează cu tine.” Dacă îți plac culorile îndrăznețe, dar nu vrei să riști, ea sugerează să-ți testezi toleranța cu spații mai mici, cum ar fi interiorul unui dulap sau o fereastră. „Dacă de fiecare dată când deschizi dulapul simți bucurie, poți merge mai departe”, spune ea.

Holul este cel mai bun loc pentru a folosi o culoare îndrăzneață, deoarece îți ridică moralul când intri pentru prima dată în casă. Poți alege între un verde intens sau albastru. Alții recomandă galbenul, pentru că îți transmite optimism. O variantă ar fi verdele-măslin pentru living și galben muștar pentru spațiul de luat masa. Designerii de interior le recomandă clienților și vopsirea pieselor de mobilier în tonuri mai închise decât pereții. Acestea includ dulapuri, uși, ferestre și glafuri.

Trucuri

Rowan Plowden sugerează să pictezi elementele din lemn în aceeași nuanță ca pereții, uneori mai strălucitor. „Pare foarte șic și face ca camera să pară mai mare”, spune ea. În bucătării, dulapurile suspendate ar trebuie, de asemenea, vopsite în aceeași culoare ca și peretele, ceea ce face ca spațiul să se simtă „mai puțin bucătăros”. În schimb, spune Studholme, insulele de bucătărie „strigă” după o culoare îndrăzneață.

Pereții îndrăzneți afectează și obiectele dintr-o cameră. Un scaun din catifea albastră pe un perete gri pal poate părea destul de banal. Așezați-l lângă un perete albastru intens și va arăta ca un obiect de lux.

Culorile țipătoare conferă interioarelor un caracter inteligent, curajos. Acestea sunt în pas cu moda, datorită lor într-un mod simplu și interesant, puteți crea un spațiu modern, deschis, cu caracter.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN