TAG Heuer a fost brandul care a fost pionierul segmentului de ceasuri conectate de lux de mai bine de cinci ani. Acum, la un an după succesul incredibil al celui mai recent ceas TAG Heuer Connected , marca elvețiană a introdus o nouă aplicație Wellness care permite purtătorilor să se mențină în formă, sănătoși și conectați, urmărindu-și biometria în timpul tuturor activităților zilnice.
„Cu aplicația Wellness, adăugăm un nou pilon la oferta noastră de produse pentru ceasuri conectate. În decurs de un an, TAG Heuer Connected și-a stabilit statutul în eleganță și sport”, explică Frédéric Arnault, CEO TAG Heuer. „Pe lângă eleganță și performanță, utilizatorii noștri și-au exprimat și un interes puternic pentru urmărirea stării de bine. Apreciem contribuția lor; știm cât de important este să rămânem activi în aceste zile. Și am creat aplicația TAG Heuer Connected Wellness pentru ei.”

Vizual, noua aplicație Wellness este prezentată în interfața digitală TAG Heuer Connected a mărcii. Cu o selecție de opțiuni, ceasul exprimă stilul individual al fiecărui purtător. Mai mult, purtătorul poate monitoriza activitatea zilnică (numărul de pași), intensitatea exercițiului (timpul petrecut în fiecare săptămână făcând exerciții moderate până la solicitante), nivelul de efort perceput de corp (în timp real și monitorizarea continuă a ritmului cardiac) și impactul exercițiului (calorii arse), cu o simplă privire rapidă la aplicația TAG Heuer Connected.

Aceste valori sunt disponibile și în noua filă Wellness din aplicația mobilă TAG Heuer Connected, care se concentrează pe marcarea progresului constant al fiecărui utilizator. În plus, progresul în sine este urmărit cu precizie pe un barometru care afișează nivelul de activitate în timpul săptămânii.
Concepută pentru a-și motiva utilizatorii să facă progrese constante și sănătoase, concentrându-se pe trei valori ușor de înțeles - de la pași zilnici, calorii consumate zilnic și minute active pe săptămână - aplicația Wellness a TAG Heuer este setată să introducă universul conectat al mărcii unui număr și mai mare de utilizatori.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.