Domeniul a fost construit în 2014 şi are o suprafaţă de aproximativ 1,5 acri. Proprietatea, cu suprafaţă de peste 4.000 de metri pătraţi, are şapte dormitoare şi 12 băi.
O cameră de zi spațioasă are ferestre din podea până în tavan și placări din lemn strălucitoare pe tavan, în timp ce pictura Basquiat adaugă rafinament artistic în sala de mese formală, care poate găzdui 14 oaspeți.
Cu aparate de designer elegante și de calitate superioară și dulapuri din lemn striat, lustruite până la un luciu care reflectă lumina, bucătăria este suficient de spațioasă pentru o familie numeroasă.
La etaj, dormitorul matrimonial spațios are vedere la ocean și încorporează un dressing de dimensiunea unui dormitor și o baie principală.
Pe lângă casa principală, unde, aşa cum era de aşteptat, se află şi o sală de sport, există două case pentru oaspeţi, o cabană deschisă, aflată lângă piscină, şi un spa semi-circular. În plus, proprietatea are deschidere privată la plajă.
Potrivit Palm Beach Daily News, Stallone a cumpărat proprietatea de la Ronald şi Cindy McMackin, proprietarii Pan-Pacific Mechanical, care au achiziţionat-o în 2018 pentru 26,65 milioane de dolari.
Au scos-o la vânzare pentru 37,85 de milioane de dolari, iar starul de la Hollywood a cumpărat-o pentru 35,4 milioane de dolari.
Stallone, care a mai deţinut o proprietate în Florida până în 1999, când a vândut-o pentru 16,2 milioane de dolari, are reşedinţa principală în Beverly Park (California). Până vara trecută, el şi Flavin au deţinut un domeniu în La Quinta (California), care fusese cumpărat în urmă cu un deceniu, pentru 4,5 milioane de dolari. După mai multe încercări, au reuşit să îl vândă pentru 3,15 milioane de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.