Timp de 125 de ani, casa austriacă îmbrățișează excelența prin iluminarea și sublimarea lumii modei, divertismentului, dar și a științei, cu cristalele sale și piesele cu un design unic. Astăzi, casa își imaginează cu îndrăzneală viitorul, cu scopul de a „desena o viziune hotărâtă avangardistă, cea mai îndrăzneață a mărcii până în prezent”.

„De 125 de ani, Swarovski a reușit să se transforme și să se reinventeze în timp, perpetuându-și tradițiile. Cu o bucurie imensă deschidem un nou capitol într-o poveste atât de frumoasă și de succes. Astăzi, ambiția lui Swarovski este de a ilumina viața de zi cu zi, repoziționându-se spre lux accesibil și oferind un adevărat stil de viață de cristal.”, spune Robert Buchbauer, CEO Swarovski.

Colecția I, Hyperbola Millenia
Bine ați venit într-o nouă eră Swarovski, într-un Wonderlab imaginar în care știința și magia se unesc, se arată în comunicatul mărcii. Primul director creativ Swarovski, Giovanna Engelbert, numită în mai 2020, vrea să ridice cristalele la experiențe și evenimente unice și concepte de tip boutique în întreaga lume, invitând pe toată lumea să ia parte la această transformare, așa cum subliniază: „Wonderlab-ul este o idee, un loc imaginar care simbolizează chintesența mărcii Swarovski. De acum înainte va fi o sursă inepuizabilă de inspirație pentru noi.”

Giovanna Engelbert
Marca dezvăluie noul său concept și noile sale colecții, un foc de artificii de cristale, culori, dimensiuni și stiluri care se amestecă în Colecția One, prima colecție semnată de Giovanna Engelbert. Fiecare piesă sfidează convențiile. Dimensiunile sunt sculpturale, culorile incandescente, podoabele îndrăznețe, pentru a forma piese de purtat care ne uimesc.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.