Timp de 125 de ani, casa austriacă îmbrățișează excelența prin iluminarea și sublimarea lumii modei, divertismentului, dar și a științei, cu cristalele sale și piesele cu un design unic. Astăzi, casa își imaginează cu îndrăzneală viitorul, cu scopul de a „desena o viziune hotărâtă avangardistă, cea mai îndrăzneață a mărcii până în prezent”.
„De 125 de ani, Swarovski a reușit să se transforme și să se reinventeze în timp, perpetuându-și tradițiile. Cu o bucurie imensă deschidem un nou capitol într-o poveste atât de frumoasă și de succes. Astăzi, ambiția lui Swarovski este de a ilumina viața de zi cu zi, repoziționându-se spre lux accesibil și oferind un adevărat stil de viață de cristal.”, spune Robert Buchbauer, CEO Swarovski.
Colecția I, Hyperbola Millenia
Bine ați venit într-o nouă eră Swarovski, într-un Wonderlab imaginar în care știința și magia se unesc, se arată în comunicatul mărcii. Primul director creativ Swarovski, Giovanna Engelbert, numită în mai 2020, vrea să ridice cristalele la experiențe și evenimente unice și concepte de tip boutique în întreaga lume, invitând pe toată lumea să ia parte la această transformare, așa cum subliniază: „Wonderlab-ul este o idee, un loc imaginar care simbolizează chintesența mărcii Swarovski. De acum înainte va fi o sursă inepuizabilă de inspirație pentru noi.”
Giovanna Engelbert
Marca dezvăluie noul său concept și noile sale colecții, un foc de artificii de cristale, culori, dimensiuni și stiluri care se amestecă în Colecția One, prima colecție semnată de Giovanna Engelbert. Fiecare piesă sfidează convențiile. Dimensiunile sunt sculpturale, culorile incandescente, podoabele îndrăznețe, pentru a forma piese de purtat care ne uimesc.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.
Denumită Mercedes-Benz Places, clădirea cu utilizare mixtă de 67 de etaje din Brickell este programată să se deschidă în 2027.