„Inspirația noastră pentru această nouă colecție este însăși femeia Breitling, așa cum este reprezentată în campania noastră Squad on a Mission: o femeie cu scop, acțiune și stil care se află în partea de sus a jocului ei”, a declarat Georges Kern, CEO al Breitling. „Cine poate mai bine decât Charlize Theron, Misty Copeland și Yao Chen să transforme lumina reflectoarelor în cauzele globale majore? Trei femei puternice foarte apreciate pentru că sunt aprige și depășesc granițele.”
Noua colecție oferă 12 iterații diferite în două dimensiuni. Ceasul este primul model Chronomat pentru femei de la Breitling , care a fost prezentat pe încheieturile mâinilor actriței sud-africane Charlize Theron, actriței chineze Yao Chen și dansatoarei americane de balet Misty Copeland.
Ambele variante Chronomat se bazează pe modelul mărcii din 1984, pe care Kern l-a descris ca fiind un ceas sport clasic. Cu toate acestea, Theron vede diferit noile modele pentru femei.
Ceasurile se încadrează, cu siguranță, între liniile sportive, elegante și zilnice și vin în două dimensiuni diferite, un model automat de 36 mm x 10,01 mm și o versiune cuarț de 32 mm x 8,54 mm. Sunt disponibile în 6 iterații diferite pentru fiecare dimensiune care rulează gama de stiluri: există opțiuni cu sau fără diamante pe cadru și brățări și carcase din oțel, aur roz de 18 karate sau două tonuri.
Culorile cadranului variază de la alb și albastru închis până la cupru și verde pal. Prețurile variază de la 3.800 dolari pentru o brățară din oțel cu model de cuarț de 32 mm până la 25.650 dolari pentru piesa completă din aur roz de 18 karate.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.