Întrucât materialele de unică folosință sunt interzice în întreaga lume, iar autoritățile ne îndeamnă să reciclăm mai mult, sticlele de apă, cănile de cafea și tacâmurile au devenit obiecte indispensabile.
Actrița Maggie Rogers a purtat o sticlă de apă Chanel pe covorul roșu al premiile Grammy din acest an. Așadar, nu va fi o surpriză să vezi mari branduri pe stradă. Designerii își încearcă norocul și în alt segment decât cel al modei.
Iată o listă de produse la modă în care merită să investești.
Sticla de apă din oțel inoxidabil Prada are un finisaj negru semi-lucios și argintiu mat și un capac cu mâner, astfel încât să o poți transporta oriunde - în sala de gimnastică, la locul de muncă, la plimbare.

Suportul de sticlă Louis Vuitton a fost inclus în prezentarea colecției de toamnă/iarnă 2019. Este din piele, are 21,5 cm înălțime și conține o curelușă, pentru a putea fi transportat pe umăr.

Pentru mai multă opulență, bea din sticla de apă aurie Chanel. Gentuța în care stă sticla e din piele de miel, neagră, matlasată, cu lănțișor pentru umăr. Se numește Flask Bag și a fost lansată în colecția Cruise 2020. Prețul acestui accesoriu este de 5.800 de dolari.

Termosul Gaia al creatoarei de modă Vivienne Westwood a fost numit sugestiv după zeița Gaia din Grecia, cunoscută drept Zeița Pământului. A fost lansat de Ziua Mondială a Apei din martie 2019 și este realizat din oțel inoxidabil care păstrează lichidul cald sau rece până la 12 ore. Exteriorul este strălucitor cu finisaje mate.
În fiecare an Evian lansează un nou design pentru sticla cu etichetă în ediție limitată, creată în colaborare cu artiști renumiți. După proiectul de succes desfășurat la începutul anului 2019, în colaborare cu tânăra pictoriță franceză Innes Longevial, brand-ul Evian continuă campania cu noua ediție limitată creată de designer-ul american Virgil Abloh. Campania „One Drop can make a Rainbow” și spiritul creativ al lui Virgil Abloh au inspirat mai mult decât o etichetă, au inspirat o artă grafică elegantă, pentru o sticlă de colecție.

În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.