Sticlele de apă reutilizabile de lux vor fi tendința obligatorie pentru 2020

Pe măsură ce plasticul este interzis iar moda sustenabilă prinde tot mai mult rădăcini, va exista un boom al industriei sticlelor reutilizabile. Se estimează că va valora 1,1 miliarde de dolari în SUA până în 2027, potrivit experților.

Întrucât materialele de unică folosință sunt interzice în întreaga lume, iar autoritățile ne îndeamnă să reciclăm mai mult, sticlele de apă, cănile de cafea și tacâmurile au devenit obiecte indispensabile.

Actrița Maggie Rogers a purtat o sticlă de apă Chanel pe covorul roșu al premiile Grammy din acest an. Așadar, nu va fi o surpriză să vezi mari branduri pe stradă. Designerii își încearcă norocul și în alt segment decât cel al modei.

Iată o listă de produse la modă în care merită să investești.

Sticla de apă din oțel inoxidabil Prada are un finisaj negru semi-lucios și argintiu mat și un capac cu mâner, astfel încât să o poți transporta oriunde - în sala de gimnastică, la locul de muncă, la plimbare.

Suportul de sticlă Louis Vuitton a fost inclus în prezentarea colecției de toamnă/iarnă 2019. Este din piele, are 21,5 cm înălțime și conține o curelușă, pentru a putea fi transportat pe umăr.

Pentru mai multă opulență, bea din sticla de apă aurie Chanel. Gentuța în care stă sticla e din piele de miel, neagră, matlasată, cu lănțișor pentru umăr. Se numește Flask Bag și a fost lansată în colecția Cruise 2020. Prețul acestui accesoriu este de 5.800 de dolari.

Termosul Gaia al creatoarei de modă Vivienne Westwood a fost numit sugestiv după zeița Gaia din Grecia, cunoscută drept Zeița Pământului. A fost lansat de Ziua Mondială a Apei din martie 2019 și este realizat din oțel inoxidabil care păstrează lichidul cald sau rece până la 12 ore. Exteriorul este strălucitor cu finisaje mate.

În fiecare an Evian lansează un nou design pentru sticla cu etichetă în ediție limitată, creată în colaborare cu artiști renumiți. După proiectul de succes desfășurat la începutul anului 2019, în colaborare cu tânăra pictoriță franceză Innes Longevial, brand-ul Evian continuă campania cu noua ediție limitată creată de designer-ul american Virgil Abloh. Campania „One Drop can make a Rainbow” și spiritul creativ al lui Virgil Abloh au inspirat mai mult decât o etichetă, au inspirat o artă grafică elegantă, pentru o sticlă de colecție.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN