Potrivit sondajului BestJobs, jumătate dintre angajaţii români care au răspuns pe platforma de recrutare consideră că întoarcerea la birou în această vară este o măsură bună, pentru că economia trebuie repornită cu orice risc. 28,4% nu văd necesară revenirea la birou pentru că lucrează bine şi de acasă, în timp ce 13,5% consideră încă prea riscantă o astfel de măsură.
„Mai mult de jumătate dintre respondenţii la sondajul BestJobs (57%), care lucrează acum de acasă, se aşteaptă să se întoarcă la birou în lunile mai şi iunie, în funcţie de evoluţia epidemiei de COVID-19 şi de măsurile care vor fi anunţate de autorităţi, iar 8% spun că nu se mai întorc, ci vor continua să lucreze de acasă. Alţi 11,2% dintre intervievaţi consideră că revenirea la birou ar fi lipsită de riscuri abia spre finalul anului, în timp ce 4% văd acest lucru posibil mai degrabă anul viitor”, se arată într-un comunicat al BestJobs, transmis joi.
Printre principalele temeri pe care le au angajaţii odată cu întoarcerea la birou se numără posibilitatea de a lua virusul (49%), dificultăţi în reintegrarea în atmosfera de birou (8%) sau dificultăţi mai mari în comunicarea cu colegii (3,7%). Totuşi, 44,7% dintre respondenţi nu au nicio emoţie în acest sens.
În ceea ce priveşte măsurile de precauţie pe care ar trebui să le ia companiile, cei mai mulţi dintre angajaţi spun că ar trebui să existe dezinfectanţi la dispoziţia tuturor (78%) şi să fie împărţite măşti şi mănuşi întregii echipe (68,5%).
De asemenea, e necesar să fie curăţate foarte bine birourile în fiecare zi după terminarea programului (65,8%) şi să fie reaşezate birourile astfel încât să fie distanţe mai mari între angajaţi (60,6%).
Respondenţii sondajului BestJobs cred că e nevoie şi de o modificare a programului de lucru pentru a fi evitate orele de vârf (41,3%), iar la birou ar trebui să vină, în primă fază, doar o parte din angajaţi (37,6%).
În cazul în care compania la care lucrează nu ar lua măsuri de siguranţă, 40,6% dintre angajaţi şi-ar cumpăra singuri materialele de protecţie, 36% ar cere conducerii respectarea normelor, în timp ce 10% dintre respondenţi spun că şi-ar da demisia, iar alţi 8% afirmă că şi-ar reclama angajatorul la autorităţi.
Întrebaţi cât de mult cred că va mai dura epidemia de COVID-19, cei mai mulţi dintre angajaţii chestionaţi (34,3%) văd o epidemie ciclică, care va reveni în fiecare primăvară şi toamnă, iar 27% sunt de părere că va dura mai mult de un an.
De asemenea, 21,4% dintre ei consideră că starea actuală mai durează încă jumătate de an, în vreme ce 17,4% dintre cei intervievaţi au indicat între o lună şi trei luni.
Sondajul a fost efectuat în perioada 20 aprilie - 4 mai 2020, pe un eşantion de 1.042 de utilizatori de internet din România.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.