Somnio este primul „Yacht Liner” din lume , care va fi și cel mai mare superyacht din lume. Nava enormă de 33.500 de tone va conține o colecție de 39 de apartamente de lux, create de Tillberg Design of Sweden și Winch Design din Marea Britanie.
Palatul plutitor va fi lansat oficial în 2024 şi le va oferi cumpărătorilor „intimitatea unui iaht privat alături de şansa de a te conecta la o comunitate vibrantă de proprietari care împărtăşesc aceleaşi valori”, spun investitorii proiectului de 600 de milioane de dolari.
Apartamentele vor fi distribuite pe șase punți, fiecare complet personalizabil. Fiecare va avea bucătărie proprie, o sală de gimnastică, o bibliotecă, spații de luat masa în interior/exterior și zone de îmbrăcăminte distincte.
Căpitanul Erik Bredhe, cofondatorul Somnio, a declarat: „Somnio, care înseamnă „a visa” în latină, va fi cel mai mare iaht din lume după lungime și volum și va oferi proprietarilor de apartamente cea mai bună calitate. Proprietarii vor avea acces la o cramă „spectaculoasă” de 10.000 de sticle, o sală de degustare, restaurante, baruri și un club de plajă la bord, cu facilități pentru sporturi nautice.
Cei care vor locui la bord nu numai că se bucură de facilitățile cerești la bord, în plus față de serviciul „de șapte stele”, ci și e accesul la unele dintre cele mai bune porturi din lume, precum Marea Mediterană, New York, Pacificul de Sud și expedițiile din Antarctica.
Somnio va fi cu 40 de metri mai lung decât actualul deţinător al recordului, Azzam, deţinut de familia regală din Abu Dhabi. Proiectul a fost iniţiat de Carl Le Souef, un milionar american care a fondat compania de îngrijire a pielii Private Formula International. El conduce acum Somnio Global, un grup dedicat tehnologiei sustenabile.
Pandemia a dovedit că planeta noastră nu este tocmai cel mai sigur loc în care să trăim și se poate întâmpla din nou, ceea ce face din superiahturi ca Somnio o opțiune excelentă pentru miliardarii care își pot permite să scape de realitățile dure ale vieții. Linia de iahturi va oferi asistență medicală de clasă mondială, în plus față de cel mai înalt nivel de siguranță, ținând proprietarii departe de pandemii și alte riscuri globale. Proiectul va fi realizat de Vard Søviknes în Norvegia.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.