Snap Inc a anunțat luni că este dispus să cheltuiască mulți bani pentru a-și învinge rivalul în creștere. Noua funcție se numește sptlight și va permite utilizatorilor să partajeze public videoclipuri în formă scurtă în aplicația Snapchat.
Utilizatorii, care anterior putea împărtăși videoclipuri scurte sau povești cu prietenii, pot acum să leîmpărtășească direct Spotlight și să adune mai mulți urmăritori, potrivit The Verge.
Compania a declarat că va acorda aproximativ 1 milion de dolari în fiecare zi, în restul acestui an, utilizatorilor ale căror postări ajung în topul platformei, în încercarea de a spori interesul pentru această funcție.
Snap Inc mizează că spotlight ar putea crește timpul pe care îl consumă clienții în aplicație, oferind mai multe oportunități companiei de a difuza reclame.
Există o cursă printre giganții social media consacrați pentru a opri creșterea rapidă a TikTok. În ultimii doi ani, TikTok a trecut de la 14,6 milioane de utilizatori activi lunari în SUA la aproximativ 40 de milioane în octombrie.
Funcția Spotlight de la Snapchat este, deocamdată, disponibilă în SUA, Canada, Marea Britanie și alte nouă țări. Compania spune că va modera conținutul care apare în Spotlight și nu va permite niciun comentariu public, o modalitate de a împiedica fluxul mesajelor urăști și toxice în căsuțele de e-mail ale utilizatorilor.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.