BMW a colaborat cu producătorul de bărci Tyde pentru a crea o ambarcațiune electrică cu aspect futurist, care împărtășește tehnologia și unele componente cu un vehicul electric din gama producătorului bavarez. Denumită The Icon, ambarcațiunea alimentată cu baterii și-a făcut debutul la cea de-a 76-a ediție a Festivalului de Film de la Cannes.

Nava este echipată cu o pereche de motoare electrice care sunt capabile să producă 134 de cai putere fiecare. Motoarele folosesc șase baterii luate de la BMW i3, care oferă o capacitate cumulată de 240 de kilowați-oră, ceea ce îi oferă o autonomie de aproximativ 100 km la o singură încărcare.

În plus, ambarcațiunea electrică călătorește pe hidrofoile care ridică carena deasupra suprafeței apei atunci când se află în mișcare, scăzând drastic rezistența. Hidrofoilele pot reduce necesarul de energie cu până la 80% în comparație cu bărcile convenționale. Datorită hidrofoilelor, The Icon poate naviga la 24 de noduri (45 km/h) și are o viteză maximă de 30 de noduri (56 km/h).

Din punct de vedere al designului, barca electrică BMW nu seamănă deloc cu nimic din ce am văzut până acum. Măsurând puțin mai mult de 13 metri lungime, The Icon prezintă o carcasă plată, împreună cu o structură de sticlă deasupra ei, cu o formă triunghiulară. Dominat cu ferestre masive pe ambele părți, interiorul oferă oaspeților vederi neobstrucționate spre exterior.
Cabina arată mai mult ca o zonă de lounge de lux, redată în tonuri de verde și albastru. Există scaune rotative la 360 de grade pentru ca ocupanții să se bucure de vederea completă din ferestrele mari.
Există un ecran tactil 6K de 32 de inchi cu o interfață asemănătoare BMW iDrive, care îi permite căpitanului să monitorizeze totul.

În timp ce The Icon este în prezent într-un singur exemplat, BMW susține că ambarcațiunea electrică este gata de producție. BMW susține, de asemenea, că The Icon este „susținut de un concept de platformă care oferă adaptabilitate cuprinzătoare la dorințele și nevoile individuale”.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.