Consumatorii chinezi reprezintă 35% din cererea globală din sectorul bunurilor de lux, ceea ce îi face în general cel mai valoros client. Bernstein estimează că cererea de la acești consumatori va scădea cu 30 până la 50% în prima jumătate a anului. Acești cumpărători nu numai că nu au reușit să facă cumpărături în propria țară, deoarece magazinele și centrele comerciale din China au fost închise în timpul carantine, dar interdicțiile de călătorie puse în aplicare de guvernul chinez și alte țări au însemnat că unii dintre acești cumpărători nu au cumpărat în altă parte. Acest lucru este deosebit de important deoarece cercetările arată că majoritatea chinezilor cumpără bunuri de lux în afara țării lor.
Pe măsură ce virusul s-a răspândit în întreaga lume, sectorul a văzut că cererea altor consumatori de lux de pe piețele cheie precum SUA, Europa și Orientul Mijlociu a scăzut.
Echipa de analiști, condusă de Luca Solca, a avertizat că lumea intră pe „terra incognita”, în timp ce se luptă cu pandemia coronavirusului. „Ceea ce știm este că actualizarea 1H20E [prima jumătate a anului 2020] va fi probabil cea mai proastă din istoria modernă a industriei bunurilor de lux și cu o oarecare marjă”, au scris analiștii.
Kering, Burberry și LVMH sunt printre cele mai mari nume din industrie care au emis avertismente de profit în ultimele săptămâni. Burberry a transmis pe 19 martie că vânzările au scăzut cu 40 până la 50% între sfârșitul lunii ianuarie și mijlocul lunii martie. Și LVMH estimează că vânzările vor scădea cu 10 până la 20% în prima jumătate a anului.
Analiștii notează deja niveluri crescute de promoții pe platformele de comerț electronic de lux, cum ar fi Farfetch, Net-a-Porter (care și-a închis recent magazinul online din SUA, Europa și Orientul Mijlociu) și Moda Operandi, de exemplu. Unele mărci apelează la reduceri pe propriile site-uri pentru a preveni creșterea stocurilor în acest timp. Tod's, Dolce & Gabbana, Michael Kors și Valentino s-au numărat printre designerii cu cel mai mare procent de produse aflate la reducere.
Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.
Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.
Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.