Aceasta o atinsese cu degetul, au declarat martorii de la eveniment.
Statuia - unul dintre emblematicele baloane în formă de câine ale lui Koons - s-a spart în cioburi mici și a trebuit să fie măturată de către personalul galeriei.
Accidentul a avut loc în timpul deschiderii exclusiviste, rezervată doar VIP-urilor, a Art Wynwood, un târg de artă contemporană organizat anual în Miami, Florida.
This can be serve as a lesson to us, Art Enthusiasts: In every museums and exhibits they say "Please Don't Touch The Art Piece" goodbye to the $42,000 (over 2 billion php) @JeffKoons blue balloon dog sculpture. pic.twitter.com/j7XIap6zPh
— 𝙥𝙖𝙪𝙡𝙤𝙞𝙣𝙢𝙖𝙣𝙞𝙡𝙖.𝙤𝙛𝙛𝙞𝙘𝙞𝙖𝙡 (@pauloMDtweets) February 20, 2023
Artistul local Stephen Gamson a declarat pentru Miami Herald că admira sculptura, când o "femeie mai în vârstă" a lovit-o, doborând-o de pe piedestal.
Din fericire pentru femeie, piesa este asigurată, a declarat Bénédicte Caluch, consilier al galeriilor Bel-Air Fine Art, care reprezintă sculptura. Ea a adăugat că femeia care a provocat pagubele, care a rămas anonimă, era un colecționar de artă.
Sculptura făcea parte dintr-o ediție limitată, care acum s-a redus de la 799 la 798.
"Acesta este un lucru bun pentru colecționari", a declarat un colecționar, râzând.
Un doritor s-a oferit să cumpere rămășițele sculturii pe loc, pentru că "are o poveste foarte tare".
Jeff Koons, în vârstă de 68 de ani, nu a făcut niciun comentariu cu privire la acest incident.
Gama sa de sculpturi Balloon Dog se numără printre cele mai emblematice opere de artă contemporană și au fost vândute pentru zeci de milioane de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.