Cunoașterea valorilor și a locului de unde provine un brand este noua obsesie a unei clientele, tot mai tânără și preocupată de problema autenticității. Această căutare a adus-o pe Francesca Amfitheatrof la Louis Vuitton în calitate de directorul artistic, în 2018. Dacă esența stilului ei este acum bine stabilită și recunoscută instinctiv, între volumele de atracție, jocul de culori, purtată moale și zilnic, și-a găsit răspunsurile în acest sezon pentru linia ei de curaj. Și mai precis prin adâncirea în istoria fondatorului, Louis Vuitton.
Este o tendință pe care o vedem deja de câteva sezoane în modă și mai recent în bijuterii, dar pe care nu ne-am așteptat s-o vedem în bijuteriile fine. Aceasta o datorăm casei Pomellato, cu a sa colecție high-end, La Gioia. Pe de o parte, mai multe ornamente clasice în care găsim, de exemplu, gulerele Catene cu legături puternice pe care le iubim atât de mult. Pe de altă parte, piese care vă atrag imediat cu farmecul lor familiar. Privind în arhive pentru a servi, reutiliza și, astfel, reduce amprenta sa de mediu, ideea este la fel de interesantă pe cât de evidentă pentru Pomellato, care a fost întotdeauna angajată alături de grupul Kering pentru producția etică.
De foarte multe ori pe Place Vendôme, numele colecțiilor de bijuterii fine dau un indiciu sau ascund un ochi subtil. Aici, fiecare cuvânt spune povestea acestei linii singulare. Deoarece „Carte Blanche Holographique” este, așa cum sugerează și numele său, un adevărat joc de noroc. Un salt în necunoscut, atât pentru Hélène Poulit-Duquesne, președintele Boucheron, care nu și-a asumat niciodată riscul în acest sector extrem de seismic, cât și pentru Claire Choisne, directorul său artistic, dar obișnuită cu exerciții de stil cu risc ridicat. Pentru că atunci când aceasta din urmă și-a unit forțele cu know-how-ul companiei Saint-Gobain pentru a dezvolta o tehnică brevetată, făcând posibilă pulverizarea la o temperatură foarte ridicată a unei ploi de metale prețioase pe ceramică sau cristal pentru a reproduce această formă suprarealistă , nu putea controla rezultatul.
Prezentată la Milano la începutul lunii iunie, colecția de bijuterii fine Magnifica a mărcii Bulgari este încă amintită de experții în domeniu. În cauză, noul butic parizian al casei, situat acum între Place Vendôme și rue de la Paix, unde s-au putut vedea câteva dintre aceste creații extraordinare, dar și luxul vertiginos al acestor podoabe. Lucia Silvestri, directorul artistic al lui Bulgari, a folosit smaralde uimitoare.
Expert în arta jocurilor cu inele atrăgătoare, Alessandro Michele, director artistic al casei Gucci, oferă un nou joc uimitor. În colecția de lux intitulată Hortus Deliciarum există numeroase ghiuluri cu piese prețioase de peste 60 de carate care să strălucească pe degete.
Mult mai rar decât diamantul alb, variația sa solară domnește suprem pe Place Vendôme în acest sezon. La Graff, este un plastron extraordinar care amestecă o cascadă de pietre care a atras toate privirile. Nu ar trebui să vă lăsați păcăliți de atracția sa grafică, care o leagă de colecția Tribale, lansată recent, deoarece temporalitatea pietrelor sale emblematice este destul de diferită.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.