Cunoașterea valorilor și a locului de unde provine un brand este noua obsesie a unei clientele, tot mai tânără și preocupată de problema autenticității. Această căutare a adus-o pe Francesca Amfitheatrof la Louis Vuitton în calitate de directorul artistic, în 2018. Dacă esența stilului ei este acum bine stabilită și recunoscută instinctiv, între volumele de atracție, jocul de culori, purtată moale și zilnic, și-a găsit răspunsurile în acest sezon pentru linia ei de curaj. Și mai precis prin adâncirea în istoria fondatorului, Louis Vuitton.

Este o tendință pe care o vedem deja de câteva sezoane în modă și mai recent în bijuterii, dar pe care nu ne-am așteptat s-o vedem în bijuteriile fine. Aceasta o datorăm casei Pomellato, cu a sa colecție high-end, La Gioia. Pe de o parte, mai multe ornamente clasice în care găsim, de exemplu, gulerele Catene cu legături puternice pe care le iubim atât de mult. Pe de altă parte, piese care vă atrag imediat cu farmecul lor familiar. Privind în arhive pentru a servi, reutiliza și, astfel, reduce amprenta sa de mediu, ideea este la fel de interesantă pe cât de evidentă pentru Pomellato, care a fost întotdeauna angajată alături de grupul Kering pentru producția etică.
De foarte multe ori pe Place Vendôme, numele colecțiilor de bijuterii fine dau un indiciu sau ascund un ochi subtil. Aici, fiecare cuvânt spune povestea acestei linii singulare. Deoarece „Carte Blanche Holographique” este, așa cum sugerează și numele său, un adevărat joc de noroc. Un salt în necunoscut, atât pentru Hélène Poulit-Duquesne, președintele Boucheron, care nu și-a asumat niciodată riscul în acest sector extrem de seismic, cât și pentru Claire Choisne, directorul său artistic, dar obișnuită cu exerciții de stil cu risc ridicat. Pentru că atunci când aceasta din urmă și-a unit forțele cu know-how-ul companiei Saint-Gobain pentru a dezvolta o tehnică brevetată, făcând posibilă pulverizarea la o temperatură foarte ridicată a unei ploi de metale prețioase pe ceramică sau cristal pentru a reproduce această formă suprarealistă , nu putea controla rezultatul.

Prezentată la Milano la începutul lunii iunie, colecția de bijuterii fine Magnifica a mărcii Bulgari este încă amintită de experții în domeniu. În cauză, noul butic parizian al casei, situat acum între Place Vendôme și rue de la Paix, unde s-au putut vedea câteva dintre aceste creații extraordinare, dar și luxul vertiginos al acestor podoabe. Lucia Silvestri, directorul artistic al lui Bulgari, a folosit smaralde uimitoare.
Expert în arta jocurilor cu inele atrăgătoare, Alessandro Michele, director artistic al casei Gucci, oferă un nou joc uimitor. În colecția de lux intitulată Hortus Deliciarum există numeroase ghiuluri cu piese prețioase de peste 60 de carate care să strălucească pe degete.
Mult mai rar decât diamantul alb, variația sa solară domnește suprem pe Place Vendôme în acest sezon. La Graff, este un plastron extraordinar care amestecă o cascadă de pietre care a atras toate privirile. Nu ar trebui să vă lăsați păcăliți de atracția sa grafică, care o leagă de colecția Tribale, lansată recent, deoarece temporalitatea pietrelor sale emblematice este destul de diferită.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.