Acesta se relaxa pe o plajă indoneziană la apus, jucând șah cu un prieten vechi, când i-a venit ideea seturilor de șah de lux. Deoarece lumina care se estompează a făcut în cele din urmă imposibilă diferențierea între piese, Purkis a realizat că era necesar un set iluminat.
S-a întors acasă cu un plan, și-a părăsit slujba și, în 2012, a înființat Purling London. Compania este acum obiectivul global pentru șahuri artizanale și alte seturi de jocuri clasice.
„Mi-a plăcut întotdeauna designul. Am fost inginer autorizat înainte să mă mut pe finanțe și mi-am dat seama că vreau să fac ceva creativ”, spune Purkis. „La Purling vrem să readucem încântarea jocurilor, dar ca artefacte care pot fi folosite și pentru amenajări interioare, accesorii și cadouri.”
Această creativitate a venit prin lucrul cu artiști contemporani care pictează manual piese de șah pentru a crea opere de artă unice. Compania a colaborat cu nume impresionante printre care Doodle, care a lucrat cu Adidas și Fendi, Sophie Matisse și Thierry Noir, primul artist de stradă care a pictat pe Zidul Berlinului.
Compania oferă, de asemenea, seturi de patrimoniu, cu piese rafinate sculptate manual din abanos Staunton - cuvântul cheie pentru șah. Purling produce și dame, table, cărți și darts. „Procesul pentru toate jocurile noastre este similar: formelor tradiționale li se dă o față contemporană”, explică Purkis.
Entuziasmul și dragostea lui Purkis pentru munca sa sunt contagioase și revigorante în lumea digitală de astăzi. „Jocurile clasice sunt un antidot pentru epoca mobilului. Acestea reunesc familiile și prietenii pentru un timp de calitate, de care se pot bucura persoane de toate vârstele.”
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.