Rolls-Royce Motor Cars sunt, pentru mulți, vârful luxului. Să conduci un Rolls-Royce Phantom este fără doar și poate o experiență transformatoare. În versiunea sa „standard”, depășește practic orice altă experiență rafinată. Și odată cu introducerea gamei sale Black Badge și lansarea SUV-ului său Cullinan, vârsta medie a cumpărătorilor săi a scăzut drastic, făcând din Rolls-Royce o marcă de mașini de lux cu mare atracție pentru clienții tineri.
Hermès, casa de lux franceză cunoscută pentru poșetele sale, tocmai a înregistrat o creștere de 30% în primul trimestru față de 2019. La fel ca Rolls-Royce, Hermès reușește să atragă cu succes publicul tânăr prin intermediul celebrităților și influencerilor dornici să pune mâna pe o geantă Birkin în ediție limitată (acum considerată de mulți cea mai iconică geantă de mână din toate timpurile). Geanta Birkin obține în mod regulat sume care depășesc o sută de mii de dolari.
Atunci când ambele mărci se reunesc pentru a crea o piesă unică, aceasta va influența potențial lumea luxului. Rezultatul a fost Rolls-Royce Phantom Oribe: o creație unică pentru antreprenorul miliardar japonez Yusaku Maezawa, un colecționar de artă și fan al supermașinii născut în 1975. Ideea a fost de a crea un „jet terestru” care să ofere o experiență de conducere similară cu călătoriile private cu avionul.
Exteriorul în două tonuri al mașinii se potrivește cu caracteristicile verzi și crem ale obiectelor antice japoneze Oribe din colecția proprietarului. Partea superioară este finisată în Oribe Green - o culoare creată exclusiv pentru client. Avionul privat al proprietarului va veni în aceeași culoare cu mașina, făcând creația și mai unică. Interiorul a fost tapițat cu piele Hermès Enea Green.
Torsten Müller-Ötvös, CEO-ul Rolls-Royce, a spus că „acest Rolls-Royce Phantom maiestos și plin de gust demonstrează ce este posibil atunci când oamenii talentați din două dintre marile case ale lumii lucrează în strânsă colaborare alături de un client de perspectivă, de inspirație precum Maezawa. Este o întâlnire a minților, expertizei, viziunilor și abilităților care reprezintă cel mai bun dintre meșterii și capacitățile noastre respective.”
Combinând măiestria Rolls-Royce și Hermès cu personalitatea lui Maezawa și colecția sa specială de artă se creează o poveste cu adevărat unică, garantând o creștere semnificativă a valorii Oribe în timp și alimentând în continuare acțiunile ambelor mărci.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.