Oul Fabergé este unul dintre cele mai spectaculoase obiecte de artă din istorie. De peste o sută de ani, aceste obiecte decorative au ademenit cei mai bogaţi şi faimoşi oameni din lume. Fiind realizate doar 50 bucăţi înainte de 1917, „ouăle imperiale” sunt obiecte de colecţie foarte preţioase.
Lucrând cu cele mai fine materiale şi folosindu-şi abilităţile de artişti bijutieri, o echipă de şapte specialişti de la Fabergé au început să recreeze designul „Spiritul extazului”. Micuţa mascotă Rolls-Royce este sculptată din rocă de cristal şi protejată în ou. Designul final echivalează cu cel al patrimoniului Fabergé şi are 160 de milimetri înălţime şi cântăreşte doar 400 de grame.
Oul Faberge este aşezat pe un postament din aur alb de 18karate, încrustat manual cu o ghioşă de email purpuriu, care se roteşte. Braţele din aur definesc forma, acţionând ca o cameră de protecţie a figurinei din interior. Mecanismul este complex, implicând microingineria. Rolls-Royce afirmă că acesta este probabil cel mai complicat mod de deschidere a unui ou Fabergé. Mişcarea este operată de o pârghie ascunsă la bază, iar braţele se deschid pentru a prezenta figurina delicată a oului „Spiritul Extazului”.
Braţele din aur, ornate cu diamante albe rotunde albe de aproape 10 carate continuă cu şiruri de ametist natural de 390 karate, ales special pentru culoarea şi calitatea sa. În final, nuanţa purpurie a emailului şi ametistul oferă o imagine deosebită, prin utilizarea culorilor din patrimoniul Fabergé. Mai mult de doi ani a durat finalizarea oului „Spiritul Extazului”, acesta fiind al doilea obiect inaugurat în „Clasa Imperială” începând din anul 1917 – categorie rezervată doar pentru creaţiile ilustre ale Fabergé.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.