Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

Rolls-Royce Motor Cars a deschis primul său Private Office din America în New York City, în Meatpacking District - o zonă orientată către lux. Acest Private Office al RR – birou privat - este al treilea la nivel global, după Shanghai și Dubai, iar un altul va fi deschis în Seul până la sfârșitul anului 2024.

Rolul unui birou de acest fel este de a primi clienții care doresc să comande o mașină, iar în acest proces fiecare client discută direct cu un designer Rolls-Royce Bespoke pentru a-și personaliza automobilul. 

RR Private Office din NY este un studio luxos, accesibil doar pe bază de programare, unde clienții pot explora materialele pe care le vor alege pentru viitoarele mașini - de la țesături și piele până la opere de artă locale, care sunt menite să inspire procesul creativ. Clienții vor colabora cu designerii pentru a crea vehicule Rolls-Royce unice, personalizând fiecare detaliu pentru a reflecta gusturile lor individuale.

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist într-o zonă ultra centrală din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat unde să poată interacţiona cu cei mai elevaţi clienţi ai săi în discreţie şi linişte absolută, cu toată atenţia îndreptată asupra lor din partea întregii echipe din acel oficiu.

Nu se menţionează cât a investit Rolls-Royce în acest apartament, dar locaţiile de top din New York, la asemenea suprafeţe, costă multe zeci de milioane de dolari de obicei, la care se mai adaugă şi costul noului design interior, cu aplicare de lemn masiv şi alte materiale de lux.

Aceste oficii elitiste sunt locaţiile în care au loc vânzările de top absolut din categoria unicităţilor Bespoke, unde maşinile costă peste 20 milioane bucata. Şi Rolls-Royce spune că observă un interes tot mai mare din partea cumpărătorilor săi pentru acest program de maşini desăvârşite şi unice.

În noul oficiu din New York, spre exemplu, cumpărătorii vor petrece mai mule ore, cu mai multe vizite, eventual, cu echipa de design, ca aceştia să cunoască personalitatea, aspiraţiile şi dorinţele cumpărătorului de Rolls-Royce, pentru a-i propune exact maşina care să-l reprezinte.

Iar astfel, viitoarea maşină începe se capete contur, după care meşterii de la fabrica din Goodwood vor primi instrucţiunile exacte cu ceea ce urmează a fi produs. E o experienţă mai vastă şi mai personală decât a merge la propriul croitor sau pantofar, deci, dar e exact acel nivel avansat de interacţiune personală într-o ambianţă de exclusivitate absolută.

Iar la final, acel cumpărător elevat primeşte o maşină croită exact pe dorinţele şi năzuinţele lui, creată de însuşi Rolls-Royce pentru el.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Hedi Slimane părăsește Celine. Cine este noul director creativ al casei de modă

După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.

Andreea Bostănică și-a cumpărat vilă de lux în Pipera, la doar 20 de ani

Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.

Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

Christian Louboutin își prezintă noua colecție cu un spectacol de balet acvatic

Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.

Beyoncé, vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s

Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.

Nicoleta Nucă este însărcinată. Cine este bărbatul cu care se iubește de 2 luni

Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.

„Cea mai scumpă geantă” a fost prezentată la Paris și rivalizează cu Hermès Birkin

Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.

Copiii lui Ronaldo, refuzați de cea mai exclusivistă școală din Portugalia

Există vreun revers în a fi extrem de faimos? Nu celebrul stil semi-influencer, ci genul de faimă deținut de cea mai urmărită persoană de pe Instagram, cu peste 638 de milioane de urmăritori.

Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

Lidia Buble, din nou în vizorul Poliției!

Lidia are din nou probleme cu Poliția. Vedeta s-a ales cu permisul suspendat pentru abateri de la regulamentul rutier, dar și cu o amendă.

Miu Miu lansează colecția Balmoral

Sora mai mică și mai cool din cadrul grupului Prada a extras piese de pe podiumul de toamnă/iarnă 2024, pe lângă lansarea de exclusivități pop-up pentru a crea Miu Balmoral, o colecție inspirată de natura conservatoare, dar rebelă a stilului britanic.

Andreea Sasu, apariție răvășitoare la brațul lui Philipp Plein

Designerul Philipp Plein și Andreea Sasu au avut prima apariție oficială în public de când au devenit părinți.

Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Usher a purtat cel mai scump ceas la Gala Met 2024

Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

hourglass_full 6 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN