Rolls-Royce Motor Cars a deschis primul său Private Office din America în New York City, în Meatpacking District - o zonă orientată către lux. Acest Private Office al RR – birou privat - este al treilea la nivel global, după Shanghai și Dubai, iar un altul va fi deschis în Seul până la sfârșitul anului 2024.
Rolul unui birou de acest fel este de a primi clienții care doresc să comande o mașină, iar în acest proces fiecare client discută direct cu un designer Rolls-Royce Bespoke pentru a-și personaliza automobilul.
RR Private Office din NY este un studio luxos, accesibil doar pe bază de programare, unde clienții pot explora materialele pe care le vor alege pentru viitoarele mașini - de la țesături și piele până la opere de artă locale, care sunt menite să inspire procesul creativ. Clienții vor colabora cu designerii pentru a crea vehicule Rolls-Royce unice, personalizând fiecare detaliu pentru a reflecta gusturile lor individuale.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist într-o zonă ultra centrală din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat unde să poată interacţiona cu cei mai elevaţi clienţi ai săi în discreţie şi linişte absolută, cu toată atenţia îndreptată asupra lor din partea întregii echipe din acel oficiu.
Nu se menţionează cât a investit Rolls-Royce în acest apartament, dar locaţiile de top din New York, la asemenea suprafeţe, costă multe zeci de milioane de dolari de obicei, la care se mai adaugă şi costul noului design interior, cu aplicare de lemn masiv şi alte materiale de lux.
Aceste oficii elitiste sunt locaţiile în care au loc vânzările de top absolut din categoria unicităţilor Bespoke, unde maşinile costă peste 20 milioane bucata. Şi Rolls-Royce spune că observă un interes tot mai mare din partea cumpărătorilor săi pentru acest program de maşini desăvârşite şi unice.
În noul oficiu din New York, spre exemplu, cumpărătorii vor petrece mai mule ore, cu mai multe vizite, eventual, cu echipa de design, ca aceştia să cunoască personalitatea, aspiraţiile şi dorinţele cumpărătorului de Rolls-Royce, pentru a-i propune exact maşina care să-l reprezinte.
Iar astfel, viitoarea maşină începe se capete contur, după care meşterii de la fabrica din Goodwood vor primi instrucţiunile exacte cu ceea ce urmează a fi produs. E o experienţă mai vastă şi mai personală decât a merge la propriul croitor sau pantofar, deci, dar e exact acel nivel avansat de interacţiune personală într-o ambianţă de exclusivitate absolută.
Iar la final, acel cumpărător elevat primeşte o maşină croită exact pe dorinţele şi năzuinţele lui, creată de însuşi Rolls-Royce pentru el.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Sanlorenzo a devenit parte a scenei artistice globale, cel mai recent odată cu centrul de artă Casa Sanlorenzo din Veneția. Alți producători folosesc arta plastică pentru a se orienta către lumi noi.
Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.
Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.