Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

Rolls-Royce Motor Cars a deschis primul său Private Office din America în New York City, în Meatpacking District - o zonă orientată către lux. Acest Private Office al RR – birou privat - este al treilea la nivel global, după Shanghai și Dubai, iar un altul va fi deschis în Seul până la sfârșitul anului 2024.

Rolul unui birou de acest fel este de a primi clienții care doresc să comande o mașină, iar în acest proces fiecare client discută direct cu un designer Rolls-Royce Bespoke pentru a-și personaliza automobilul. 

RR Private Office din NY este un studio luxos, accesibil doar pe bază de programare, unde clienții pot explora materialele pe care le vor alege pentru viitoarele mașini - de la țesături și piele până la opere de artă locale, care sunt menite să inspire procesul creativ. Clienții vor colabora cu designerii pentru a crea vehicule Rolls-Royce unice, personalizând fiecare detaliu pentru a reflecta gusturile lor individuale.

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist într-o zonă ultra centrală din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat unde să poată interacţiona cu cei mai elevaţi clienţi ai săi în discreţie şi linişte absolută, cu toată atenţia îndreptată asupra lor din partea întregii echipe din acel oficiu.

Nu se menţionează cât a investit Rolls-Royce în acest apartament, dar locaţiile de top din New York, la asemenea suprafeţe, costă multe zeci de milioane de dolari de obicei, la care se mai adaugă şi costul noului design interior, cu aplicare de lemn masiv şi alte materiale de lux.

Aceste oficii elitiste sunt locaţiile în care au loc vânzările de top absolut din categoria unicităţilor Bespoke, unde maşinile costă peste 20 milioane bucata. Şi Rolls-Royce spune că observă un interes tot mai mare din partea cumpărătorilor săi pentru acest program de maşini desăvârşite şi unice.

În noul oficiu din New York, spre exemplu, cumpărătorii vor petrece mai mule ore, cu mai multe vizite, eventual, cu echipa de design, ca aceştia să cunoască personalitatea, aspiraţiile şi dorinţele cumpărătorului de Rolls-Royce, pentru a-i propune exact maşina care să-l reprezinte.

Iar astfel, viitoarea maşină începe se capete contur, după care meşterii de la fabrica din Goodwood vor primi instrucţiunile exacte cu ceea ce urmează a fi produs. E o experienţă mai vastă şi mai personală decât a merge la propriul croitor sau pantofar, deci, dar e exact acel nivel avansat de interacţiune personală într-o ambianţă de exclusivitate absolută.

Iar la final, acel cumpărător elevat primeşte o maşină croită exact pe dorinţele şi năzuinţele lui, creată de însuşi Rolls-Royce pentru el.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF

CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN