Rolls-Royce Motor Cars a deschis primul său Private Office din America în New York City, în Meatpacking District - o zonă orientată către lux. Acest Private Office al RR – birou privat - este al treilea la nivel global, după Shanghai și Dubai, iar un altul va fi deschis în Seul până la sfârșitul anului 2024.
Rolul unui birou de acest fel este de a primi clienții care doresc să comande o mașină, iar în acest proces fiecare client discută direct cu un designer Rolls-Royce Bespoke pentru a-și personaliza automobilul.
RR Private Office din NY este un studio luxos, accesibil doar pe bază de programare, unde clienții pot explora materialele pe care le vor alege pentru viitoarele mașini - de la țesături și piele până la opere de artă locale, care sunt menite să inspire procesul creativ. Clienții vor colabora cu designerii pentru a crea vehicule Rolls-Royce unice, personalizând fiecare detaliu pentru a reflecta gusturile lor individuale.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist într-o zonă ultra centrală din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat unde să poată interacţiona cu cei mai elevaţi clienţi ai săi în discreţie şi linişte absolută, cu toată atenţia îndreptată asupra lor din partea întregii echipe din acel oficiu.
Nu se menţionează cât a investit Rolls-Royce în acest apartament, dar locaţiile de top din New York, la asemenea suprafeţe, costă multe zeci de milioane de dolari de obicei, la care se mai adaugă şi costul noului design interior, cu aplicare de lemn masiv şi alte materiale de lux.
Aceste oficii elitiste sunt locaţiile în care au loc vânzările de top absolut din categoria unicităţilor Bespoke, unde maşinile costă peste 20 milioane bucata. Şi Rolls-Royce spune că observă un interes tot mai mare din partea cumpărătorilor săi pentru acest program de maşini desăvârşite şi unice.
În noul oficiu din New York, spre exemplu, cumpărătorii vor petrece mai mule ore, cu mai multe vizite, eventual, cu echipa de design, ca aceştia să cunoască personalitatea, aspiraţiile şi dorinţele cumpărătorului de Rolls-Royce, pentru a-i propune exact maşina care să-l reprezinte.
Iar astfel, viitoarea maşină începe se capete contur, după care meşterii de la fabrica din Goodwood vor primi instrucţiunile exacte cu ceea ce urmează a fi produs. E o experienţă mai vastă şi mai personală decât a merge la propriul croitor sau pantofar, deci, dar e exact acel nivel avansat de interacţiune personală într-o ambianţă de exclusivitate absolută.
Iar la final, acel cumpărător elevat primeşte o maşină croită exact pe dorinţele şi năzuinţele lui, creată de însuşi Rolls-Royce pentru el.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Lumea modei a fost zguduită de un anunț important: Glenn Martens, designerul belgian cu o viziune avangardă și modernă, a fost numit director artistic al Maison Margiela.
Melania Trump s-a întors la Casa Albă odată cu învestirea în funcție a soțului ei. Prima Doamnă a SUA a bifat deja câteva apariții memorabile, iar în urmă cu câteva zile a fost făcut public și portretul oficial al soției lui Donald Trump.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.