Rolls-Royce devine complet electric după 2030

Între timp, producătorul auto spune că rămâne pe deplin dedicat mărcii sale comerciale V-12.

Spectrul complet electric este doar începutul lucrurilor care vor urma pentru Rolls-Royce.

CEO-ul mărcii britanice, Torsten Müller-Ötvös, a dezvăluit într-un interviu acordat Autocar că marca va construi vehicule electrice până la următorul deceniu. Asta înseamnă că, în afară de noutățile așteptate ale modelului, zilele mărcii sale comerciale V-12 sunt numărate.

„Până la sfârșitul anului 2030, nu va mai exista V12”, a spus el. „Mașinile din seria 2 vor fi V12, Rolls-Royce-urile nou-nouțe vor fi întotdeauna electrice.”

Un purtător de cuvânt al Rolls-Royce a confirmat declarația lui Müller-Ötvös când a fost contactat pentru comentarii de către Robb Report miercuri.

„Vom livra primul Spectre în al patrulea trimestru al anului 2023”, au scris ei. „Acesta este cel mai important Rolls-Royce de la prima lansare a modelului mărcii de 10 CP în 1904. Spectre arată electric și este perfect pentru Rolls-Royce Motor Cars și primul pas în viitorul nostru electric. Până la sfârșitul anului 2030, Rolls-Royce va fi o marcă complet electrică.”

Viitorul Rolls-Royce poate fi electric, dar deocamdată rămâne dedicat lui V-12. De fapt, Müller-Ötvös a declarat pentru Autocar că marca va continua să „investească în [motor] pentru a îndeplini noile cerințe”. Asta înseamnă că până în 2030 V-12 va rămâne în centrul unor modele precum SUV-ul Phantom, Ghost și Cullinan. Două dintre aceste modele urmează să fie reîmprospătate cândva în acest deceniu (Phantom a primit una anul trecut ). Cei 12 cilindri ar putea apărea și în modele speciale „de rulare foarte limitată” în stilul Cozii de Barcă.

Executivul a reconfirmat, de asemenea, că producătorul auto nu va produce niciun hibrid, alegând în schimb să treacă direct de la V-12 la sistemele de propulsie complet electrice. Aceasta este abordarea opusă a celui mai apropiat rival al mărcii, Bentley , care a început să vândă o versiune hibridă a SUV-ului Bentayga în 2019.






Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC