Noile lansări Rolex coincid cu Watches & Wonders și, ca de obicei, este unul dintre cele mai așteptate debuturi ale întregului spectacol. Punctele culminante includ o carcasă și o brățară reproiectate pe Explorer II, o revenire surprinzătoare în două tonuri pentru Explorer și un nou cadran de meteorit pentru Cosmograph Daytona. Câteva cadrane groove cu motive de junglă au debutat pe Datejust 36, iar pentru femei, accentul a fost pus pe diamante.
Este timpul pentru revenirea în două tonuri. Noul Rolesor (numele Rolex pentru combinația dintre aurul galben de 18 karate și aliajele Oystersteel) Ref. 124273 este o revenire la amestecul de metale care a cunoscut apogeul popularității în anii '80. Modelul marchează, de asemenea, o revenire la dimensiunea de 36 mm, indicând modelul inițial lansat în 1953, după ce Sir Edmund Hillary și Tenzing Norgay au devenit primii exploratori care au atins vârful Everest. O altă actualizare este finisajul lăcuit pe cadranul negru cu o acoperire Chromolight pe marcaje.
Rolex Explorer Ref. 124273 și Ref. 124270
Pentru a sărbători cea de-a 50-a aniversare a Explorer II Ref. 216570, noua referință, 226570 s-a schimbat foarte puțin. În timp ce brățara este ușor mai lată și carcasa este ușor mai subțire, are aceeași lunetă din oțel inoxidabil cu gradări de 24 de ore, aceeași dimensiune de 42 mm și aceeași nuanță clasică portocalie dar și inscripția Explorer II (aceasta din urmă a fost prezentată pe cadran din 2011).
Noul Rolex Explorer II
Ceea ce este, relativ nou, este faptul că găzduiește acum calibrul 3285 îmbunătățit pe care Rolex l-a lansat în 2018 și, la fel ca Explorer-ul de mai sus, folosește Chromolight pentru a-și spori luminescența. Montată pe o brățară Oyster, un semn distinctiv al mărcii încă din anii '30, are o extensie de confort Easylink modernizată, care permite reglarea lungimii brățării cu aproximativ 5 mm, în cazul în care încheietura ta are nevoie de mai mult spațiu.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.