Când ne gândim la ceasurile de lux, adesea ne gândim că unele mărci sunt scumpe doar din cauza numelui lor. Ele tind să fie mai scumpe în prețul pieței, deoarece sunt icoane iubite și declarații populare de modă și stare, iar oamenii respectă de obicei hype-ul. Așa că ne întrebăm: De ce să cheltuiți mulți bani pe un ceas de lux atunci când prețul nu este egal cu calitatea? Unii oameni tind să graviteze către mărci cunoscute pentru a evoca statutul. Sau pentru că se simt mai atașați de imaginea pe care o oferă, acest lucru nu înseamnă imediat că un ceas de lux este un bluff. De asemenea, depinde de numele său stabilit pentru a genera feedback bun. În timp ce unele produse își pun reputația deasupra menținerii calității, un ceas Rolex nu este unul dintre ele.
Unii iubitori de ceasuri ar putea susține că un ceas Rolex este ridicol de scump. Dar ceea ce majoritatea dintre ei nu realizează este că valoarea reală a fiecărui Rolex rezidă în dedicația excepțională găsită în amestecul de strălucire și excelență care se revarsă în realizarea fiecărui ceas.

Rolex este cunoscut pentru fabricarea independentă a aproape tuturor materialelor sale. Mulți probabil nu știu cum Rolex s-a străduit să studieze, să proiecteze, să testeze și să îmbunătățească fiecare ceas Rolex. Pentru a dezvolta metode de producție mai eficiente și pentru a îmbunătăți în mod constant fiecare proces și aspect al ceasornicăriei, Rolex și-a creat laboratorul de chimie. Deține unul dintre cele mai avansate departamente de cercetare și dezvoltare din lumea ceasurilor. În interior, oamenii de știință lucrează la cercetarea diferitelor tipuri de uleiuri și lubrifianți sau la studierea diferitelor metale.
Fiecare ceas produs a trecut, de asemenea, prin diferite teste de durabilitate. De exemplu, toate ceasurile Rolex Dive sunt „spălate” cu apă presurizată hiperbazică de înaltă performanță pentru a testa rezistența la apă. Fiecare ceas Rolex trece prin ochiul unui ac înainte de a fi lansat pe piață. De asemenea, dacă vorbim despre moșteniri de ceas, un ceas de mână Rolex este cu siguranță cel mai bun și mai dorit ceas din lume. Nu-i de mirare că și în 2020 a fost lider pe piața mondială a ceasurilor elvețiene.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.