Când ne gândim la ceasurile de lux, adesea ne gândim că unele mărci sunt scumpe doar din cauza numelui lor. Ele tind să fie mai scumpe în prețul pieței, deoarece sunt icoane iubite și declarații populare de modă și stare, iar oamenii respectă de obicei hype-ul. Așa că ne întrebăm: De ce să cheltuiți mulți bani pe un ceas de lux atunci când prețul nu este egal cu calitatea? Unii oameni tind să graviteze către mărci cunoscute pentru a evoca statutul. Sau pentru că se simt mai atașați de imaginea pe care o oferă, acest lucru nu înseamnă imediat că un ceas de lux este un bluff. De asemenea, depinde de numele său stabilit pentru a genera feedback bun. În timp ce unele produse își pun reputația deasupra menținerii calității, un ceas Rolex nu este unul dintre ele.
Unii iubitori de ceasuri ar putea susține că un ceas Rolex este ridicol de scump. Dar ceea ce majoritatea dintre ei nu realizează este că valoarea reală a fiecărui Rolex rezidă în dedicația excepțională găsită în amestecul de strălucire și excelență care se revarsă în realizarea fiecărui ceas.
Rolex este cunoscut pentru fabricarea independentă a aproape tuturor materialelor sale. Mulți probabil nu știu cum Rolex s-a străduit să studieze, să proiecteze, să testeze și să îmbunătățească fiecare ceas Rolex. Pentru a dezvolta metode de producție mai eficiente și pentru a îmbunătăți în mod constant fiecare proces și aspect al ceasornicăriei, Rolex și-a creat laboratorul de chimie. Deține unul dintre cele mai avansate departamente de cercetare și dezvoltare din lumea ceasurilor. În interior, oamenii de știință lucrează la cercetarea diferitelor tipuri de uleiuri și lubrifianți sau la studierea diferitelor metale.
Fiecare ceas produs a trecut, de asemenea, prin diferite teste de durabilitate. De exemplu, toate ceasurile Rolex Dive sunt „spălate” cu apă presurizată hiperbazică de înaltă performanță pentru a testa rezistența la apă. Fiecare ceas Rolex trece prin ochiul unui ac înainte de a fi lansat pe piață. De asemenea, dacă vorbim despre moșteniri de ceas, un ceas de mână Rolex este cu siguranță cel mai bun și mai dorit ceas din lume. Nu-i de mirare că și în 2020 a fost lider pe piața mondială a ceasurilor elvețiene.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.