Noul model continuă exploatările impresionante ale lui Roger Dubuis în Hyper Horology, care îmbină măiestria tradițională cu tehnologia de vârf de astăzi și senzația de viteză. Bineînțeles, producătorul de anvelope de Formula 1 Pirelli a fost partenerul perfect în acest proiect, care își propune să injecteze niște pedigree de curse autentici în linie.
Inovația, mai degrabă decât omagierea, continuă să fie în prim-plan pentru Roger Dubuis, iar acest lucru se manifestă prin designul curelei, coroanei și ramei interschimbabile cu un singur clic. Cu fiecare fracțiune de secundă crucială pentru câștigarea unei curse, Roger Dubuis a luat această noțiune de oprire rapidă și a aplicat-o pe Excalibur Spider Pirelli.
Ceasul extrem de personalizabil utilizează o tehnologie inovatoare de blocare, care subliniază senzația de clic impecabilă de pe curea. Același sistem de eliberare rapidă este prezentat pe curea și coroană pentru a asigura o aliniere precisă a poziției care fixează ceasul cu un singur clic. Odată ce sunetul este auzit, ceasul este complet securizat și gata să ia parte la orice cursă.
Ceasul are mișcarea automată a ceasornicăriei elvețiane, care oferă funcții de oră și minut, alături de o rezervă de putere de 60 de ore. Calibrul este vizibil în întregime prin carcasa ușoară din titan DLC, de 45 de milimetri, neagră, care poartă inimitabila stea Roger Dubuis, însoțită de un microrotor la ora 11 și componente interne finisate în întregime manual la Fabrica Roger Dubuis din Geneva.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.