Acest lucru vine la un an după ce hipermașina croată a câștigat titlul de mașină de producție cu cea mai rapidă accelerație din lume, cu o rulare de 8,582 de secunde de un sfert de milă verificată independent.
Rimac a ales pista germană Automotive Testing Papenburg, în formă ovală, pentru cele două linii drepte lungi de 2,9 mile, care au fost esențiale pentru ca Nevera să atingă viteze de peste 400 km/h. Pentru a atinge recordul, Nevera trebuia să fie în formă de stoc vândută clienților și fără niciun fel de modificări. Hipermașina a fost pusă în modul său de viteză maximă și echipată cu anvelope Michelin Cup 2R, autorizate pentru drum, pentru a stabili recordul.
La volan se afla șeful de testare și dezvoltare al lui Rimac, Miro Zrnčević.
Potrivit comunicatului oficial, hipermașina electrică a reușit să atingă o viteză de 250 km/h ieșind din bancă, moment în care Miro a dezlănțuit cei 1914 cai putere ai lui Nevera pentru a atinge o viteză maximă de 415 km/h și a stabilit un nou record mondial.
În mod interesant, Rimac și-a stabilit o țintă de viteză maximă de 415 km/h atunci când hipermașina a fost prezentată pentru prima dată în forma sa de concept la Salonul Auto de la Geneva în 2018. Este uimitor cât de precis au fost capabili să prezică viteza maximă a lui Nevera rulând simulări virtuale. Este important de reținut că mașinile clienților sunt livrate cu o viteză maximă limitată electronic de 352 km/h.
Cu toate acestea, proprietarii vor avea șansa de a experimenta adevărata viteză maximă a hipermașinii la evenimente speciale, cu sprijinul echipei Rimac și în condiții controlate.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.