Veniturile Gucci în primele trei luni ale anului 2021 s-au îmbunătățit cu 24,6% în termeni organici față de primul trimestru al anului 2020, la 2,17 miliarde de euro. Vânzările organice ale megabrandului italian au scăzut cu 10,3 la sută în al patrulea trimestru, înspăimântând investitorii.
„Suntem foarte mulțumiți de execuția strategiei de la Gucci”, a declarat marți analiștilor Jean-Marc Duplaix, director financiar la Kering. „Multe inițiative sunt acum în vigoare pentru a valorifica pe deplin potențialul mărcii”.
Colaborările cu The North Face, Ken Scott și personajul Doraemon au fost printre proiectele care au stimulat veniturile Gucci în primul trimestru. Potrivit estimărilor Duplaix, marca va ține pasul în 2021. Iminenta lansare a produselor din colecția Ouverture a lui Alessandro Michele, noul model de geantă de mână din bambus și colecția Aria, cu mash-up-ul rădăcinilor ecvestre ale mărcii, design-urile din epoca Tom Ford și pirateria creativă a siluetelor și logo-urilor de la marca soră Balenciaga, vor ajuta Gucci.
„Acesta este exact genul de lucru pe care ar trebui să-l facă Gucci - în opinia noastră - pentru a reaprinde interesul tânărului chinez pentru marcă”, a spus analistul de lux al Bernstein, Luca Solca. Alimentat de impulsul ridicat de două cifre în Asia-Pacific și, de asemenea, în America de Nord, veniturile totale Kering au revenit peste nivelurile pre-pandemice, în creștere cu 5,5% față de primul trimestru din 2019. Veniturile consolidate ale grupului francez de lux au crescut cu 25,8%, respectiv 3,89 miliarde de euro în primul trimestru.
François-Henri Pinault, președinte și director executiv al Kering, a trâmbițat o performanță puternică de top. „Creșterea a fost consecventă în toate casele noastre și suntem deosebit de mulțumiți de impulsul Gucci în timp ce marca începe sărbătoarea centenară”, a spus el într-o declarație care dezvăluie rezultatele, publicate după închiderea bursei de la Paris. „În timp ce 2021 ar trebui să se confrunte în continuare cu un anumit impact din cauza crizei de sănătate, strategia, poziționarea și creativitatea caselor noastre vor permite fiecăreia dintre ele să prospere în mediul actual.”
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.