Ralph Lauren revoluționează modul în care industria modei colorează bumbacul

Ralph Lauren introduce Color on Demand, o platformă revoluționară de vopsire care va transforma modul în care industria modei colorează bumbacul - mai durabil, mai eficient și mai rapid decât oricând. Compania a înființat Color on Demand, un sistem cu mai multe etape, cu ambiția clară de a furniza primul sistem de vopsire a bumbacului cu apă zero uzată din lume.

În fiecare an, trilioane de litri de apă sunt folosiți numai pentru vopsirea țesăturilor, generând aproximativ 20% din apele reziduale ale lumii. Conceput pentru a ajuta la combaterea deficienței de apă și a poluării cauzate de vopsirea bumbacului, Color on Demand este un nou sistem compus dintr-un set de tehnologii care vor permite reciclarea și refolosirea întregii ape din procesul de vopsire, stabilind prima vopsire a bumbacului din lume cu zero apă uzată. În plus față de economiile semnificative de apă, Color on Demand reduce dramatic cantitatea de substanțe chimice, coloranți, timp și energie utilizată în procesul de vopsire a bumbacului. Mai mult, pentru prima dată în industrie, Color on Demand oferă, de asemenea, un mod mai eficient și mai durabil de a colora bumbacul în orice moment al fabricării produsului. Acest lucru va permite timpi de livrare semnificativ mai mici pentru luarea deciziilor legate de culoarea produsului.

„Vopsirea tradițională a culorilor este una dintre cele mai poluante practici din industria noastră și, ca marcă globală, am recunoscut nevoia de a crea o soluție scalabilă”, a declarat Halide Alagöz, Chief Product and Sustainability Officer la Ralph Lauren. „Color on Demand reduce semnificativ impactul vopsirii bumbacului asupra mediului și, ca un avantaj suplimentar, ne va permite să echilibrăm mai bine inventarul și să satisfacem cererile personalizate ale consumatorilor mai repede decât oricând.”

Pentru a pune în aplicare abordarea sa inovatoare, Ralph Lauren a reunit patru inovatori de frunte în domeniile lor, inclusiv Dow, un lider în știința materialelor; Jeanologia, lider în soluții durabile pentru finisarea articolelor de îmbrăcăminte și a țesăturilor, cu o înaltă expertiză în vopsirea articolelor de îmbrăcăminte și sisteme de tratare a apei cu buclă închisă; Huntsman Textile Effects, o companie globală de produse chimice specializată în coloranți și produse chimice textile; și Corob, un lider tehnologic global în soluții de distribuire și amestecare, pentru a reimagina fiecare etapă a procesului de colorare și pentru a se alătura acestei misiuni comune pentru a crea un sistem mai durabil și mai eficient pentru vopsirea bumbacului. 

Ca parte a primei faze a Color on Demand, Ralph Lauren a optimizat utilizarea ECOFASTTM Pure Sustainable Textile Treatment, o soluție de pretratare dezvoltată de Dow pentru textilele din bumbac. Atunci când este utilizat cu echipamentele de vopsire existente, ECOFASTTM Pure permite utilizarea cu până la 40% mai puțină apă, cu 85% mai puține substanțe chimice, cu 90% mai puțină energie și cu o reducere cu 60% a amprentei de carbon comparativ cu procesele tradiționale de vopsire a bumbacului. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Grecia îşi deschide porţile pentru turism

Grecia renunță la carantina obligatorie pentru călătorii vaccinați și pentru cei care prezintă un test pentru Covid-19 negativ de pe piețele cheie ale turismului, inclusiv Europa, Marea Britanie și Statele Unite.

Cum a reușit Bernard Arnault, CEO LVMH, să câștige aproape 100 de miliarde de dolari într-un an

Bernard Arnault a arătat ce înseamnă să fii un magnat de lux, chiar și în contextul unei pandemii globale. Deși veniturile conglomeratului francez de lux LVMH au scăzut cu 17% în 2020, iar profiturile au scăzut cu 28%, averea sa a crescut.

Motivul neașteptat pentru care ar trebui să încerci antrenamentul de mare intensitate

După ani de yoga și activități concentrate pe întindere, revenim la antrenamente mai extreme, mai intense, care lucrează mușchii. Forțarea corpului tău să se autodepășească este în cele din urmă secretul longevității?

Michael Kors la 40 de ani | Un spectacol de modă care reflectă dragostea lui pentru teatru

Privind înapoi la cele patru decenii de afaceri de succes în modă, nu mulți din industria modei, care este rapidă și uneori nemiloasă, pot face asta. Michael Kors este unul dintre ei.

Cel mai scump penthouse din Londra, de vânzare! Cât costă locuința care poate fi plătită cu bitcoin

Dacă ai strâns suficienți bitcoini - cea mai populară criptomonedă a momentului, probabil te încântă ideea de a cumpăra un penthouse de 18.000 de metri pătrați din Londra, care tocmai a fost scos la vânzare pentru aproximativ 244 milioane dolari la bursa curentă.

Modele de manichiură care se poartă în 2021

Primăvara și-a intrat în drepturi și trebuie să o întâmpinăm cum se cuvine. Manichiura curcubeu este tendința perfectă pentru acest sezon. La modă pe Instagram chiar acum, această manichiură ne amintește de culorile vii ale primăverii.

Dom Pérignon și Lady Gaga sărbătoresc puterea libertății creative

Lady Gaga marchează o nouă colaborare, de data aceasta cu marca de șampanie de prestigiu Dom Pérignon. Rezultatul este unul spectaculos și elegant, ilustrat printr-un clip video.

Maldive | Vaccinul anti-COVID, inclus în pachetul de vacanță

Insulele Maldive rămân o destinație de vacanță populară, chiar și în pandemie. Sectorul turismului reprezintă cel mai mare procent din PBI-ul acestei țări, prin urmare guvernul e hotărât să îi dea un impuls.

Licitații | Carnaval de diamante la Christie's Geneva

Estimat la peste 12 milioane de dolari, acest diamant alb impecabil de 100,94 carate va fi prezentat la licitația de la Geneva pe 12 mai. Un exemplar rar, de data aceasta nu din Africa, ci din câmpiile reci ale Rusiei.

Karl Lagerfeld x Amber Valletta | Prima colecție durabilă

Marca Karl Lagerfeld a scos la iveală roadele primei colaborări cu actrița, modelul și activista Amber Valletta, concentrându-se pe o serie de accesorii etice și eco-responsabile.

Julia Roberts este noul ambasador Chopard

Julia Roberts este noua imagine a Chopard, începând cu cea mai recentă campanie Happy Sport a mărcii, care marchează lansarea unui ceas Happy Sport în ediție limitată. Piesa aduce un omagiu originalului din 1993.

Pantelleria | Paradisul sălbatic din largul coastei italiene

Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.

LVMH înregistrează vânzări uriașe în primul trimestru din 2021

Cu vânzări enorme de 17 miliarde de dolari, veniturile LVMH din primul trimestru cresc cu 30% față de 2020. Acțiunile conglomeratului de lux au atins, de asemenea, valori maxime record.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Tiffany aduce schimbări majore în strategia de marketing

Tiffany & Co. vede schimbări majore ale mecanicii sale de marketing. Primele semne ale revizuirii bijutierului de către LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton sunt resimțite în poziționarea și publicitatea companiei.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Fabrică Valentino, distrusă de flăcări. Pierderile sunt uriașe!

O fabrică de pantofi deținută de Valentino a fost devastată de incendiu, aproximativ 38.000 de perechi de pantofi fiind distruse în hub-ul de producție de înaltă calitate din Italia.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Top 3 cele mai respectabile mărci din lume

Rolex și Ferrari se numără printre primele trei cele mai respectabile mărci din lume, spune un nou sondaj. Cele două nume din industria luxului se află în spatele brandului Lego în sondajul Global RepTrak 100 din 2021.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Alibaba, sancțiuni record pentru comportamentul monopolist din China

Autorităţile de reglementare din China au sancţionat gigantul din comerţul electronic Alibaba cu 18 miliarde yuani (2,3 miliarde euro) pentru încălcarea reglementărilor antimonopol şi abuz de poziţie dominantă.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted ECONOMIC
Proprietarul Gucci, Kering, deschide un nou hub logistic global în Italia

Kering a finalizat prima fază a noului său centru logistic global din nord-vestul Italiei, contribuind la creșterea stocării grupului de lux francez și la accelerarea livrărilor globale.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted ECONOMIC