În fiecare an, trilioane de litri de apă sunt folosiți numai pentru vopsirea țesăturilor, generând aproximativ 20% din apele reziduale ale lumii. Conceput pentru a ajuta la combaterea deficienței de apă și a poluării cauzate de vopsirea bumbacului, Color on Demand este un nou sistem compus dintr-un set de tehnologii care vor permite reciclarea și refolosirea întregii ape din procesul de vopsire, stabilind prima vopsire a bumbacului din lume cu zero apă uzată. În plus față de economiile semnificative de apă, Color on Demand reduce dramatic cantitatea de substanțe chimice, coloranți, timp și energie utilizată în procesul de vopsire a bumbacului. Mai mult, pentru prima dată în industrie, Color on Demand oferă, de asemenea, un mod mai eficient și mai durabil de a colora bumbacul în orice moment al fabricării produsului. Acest lucru va permite timpi de livrare semnificativ mai mici pentru luarea deciziilor legate de culoarea produsului.
„Vopsirea tradițională a culorilor este una dintre cele mai poluante practici din industria noastră și, ca marcă globală, am recunoscut nevoia de a crea o soluție scalabilă”, a declarat Halide Alagöz, Chief Product and Sustainability Officer la Ralph Lauren. „Color on Demand reduce semnificativ impactul vopsirii bumbacului asupra mediului și, ca un avantaj suplimentar, ne va permite să echilibrăm mai bine inventarul și să satisfacem cererile personalizate ale consumatorilor mai repede decât oricând.”
Pentru a pune în aplicare abordarea sa inovatoare, Ralph Lauren a reunit patru inovatori de frunte în domeniile lor, inclusiv Dow, un lider în știința materialelor; Jeanologia, lider în soluții durabile pentru finisarea articolelor de îmbrăcăminte și a țesăturilor, cu o înaltă expertiză în vopsirea articolelor de îmbrăcăminte și sisteme de tratare a apei cu buclă închisă; Huntsman Textile Effects, o companie globală de produse chimice specializată în coloranți și produse chimice textile; și Corob, un lider tehnologic global în soluții de distribuire și amestecare, pentru a reimagina fiecare etapă a procesului de colorare și pentru a se alătura acestei misiuni comune pentru a crea un sistem mai durabil și mai eficient pentru vopsirea bumbacului.
Ca parte a primei faze a Color on Demand, Ralph Lauren a optimizat utilizarea ECOFASTTM Pure Sustainable Textile Treatment, o soluție de pretratare dezvoltată de Dow pentru textilele din bumbac. Atunci când este utilizat cu echipamentele de vopsire existente, ECOFASTTM Pure permite utilizarea cu până la 40% mai puțină apă, cu 85% mai puține substanțe chimice, cu 90% mai puțină energie și cu o reducere cu 60% a amprentei de carbon comparativ cu procesele tradiționale de vopsire a bumbacului.
Grecia renunță la carantina obligatorie pentru călătorii vaccinați și pentru cei care prezintă un test pentru Covid-19 negativ de pe piețele cheie ale turismului, inclusiv Europa, Marea Britanie și Statele Unite.
Bernard Arnault a arătat ce înseamnă să fii un magnat de lux, chiar și în contextul unei pandemii globale. Deși veniturile conglomeratului francez de lux LVMH au scăzut cu 17% în 2020, iar profiturile au scăzut cu 28%, averea sa a crescut.
După ani de yoga și activități concentrate pe întindere, revenim la antrenamente mai extreme, mai intense, care lucrează mușchii. Forțarea corpului tău să se autodepășească este în cele din urmă secretul longevității?
Privind înapoi la cele patru decenii de afaceri de succes în modă, nu mulți din industria modei, care este rapidă și uneori nemiloasă, pot face asta. Michael Kors este unul dintre ei.
Dacă ai strâns suficienți bitcoini - cea mai populară criptomonedă a momentului, probabil te încântă ideea de a cumpăra un penthouse de 18.000 de metri pătrați din Londra, care tocmai a fost scos la vânzare pentru aproximativ 244 milioane dolari la bursa curentă.
Primăvara și-a intrat în drepturi și trebuie să o întâmpinăm cum se cuvine. Manichiura curcubeu este tendința perfectă pentru acest sezon. La modă pe Instagram chiar acum, această manichiură ne amintește de culorile vii ale primăverii.
Lady Gaga marchează o nouă colaborare, de data aceasta cu marca de șampanie de prestigiu Dom Pérignon. Rezultatul este unul spectaculos și elegant, ilustrat printr-un clip video.
Insulele Maldive rămân o destinație de vacanță populară, chiar și în pandemie. Sectorul turismului reprezintă cel mai mare procent din PBI-ul acestei țări, prin urmare guvernul e hotărât să îi dea un impuls.
Estimat la peste 12 milioane de dolari, acest diamant alb impecabil de 100,94 carate va fi prezentat la licitația de la Geneva pe 12 mai. Un exemplar rar, de data aceasta nu din Africa, ci din câmpiile reci ale Rusiei.
Marca Karl Lagerfeld a scos la iveală roadele primei colaborări cu actrița, modelul și activista Amber Valletta, concentrându-se pe o serie de accesorii etice și eco-responsabile.
Julia Roberts este noua imagine a Chopard, începând cu cea mai recentă campanie Happy Sport a mărcii, care marchează lansarea unui ceas Happy Sport în ediție limitată. Piesa aduce un omagiu originalului din 1993.
Un mic paradis sălbatic în largul coastei Italiei, Pantelleria este în centrul atenției datorită unei cărți de călătorie produsă de fotograful Bastien Lattanzio.
Cu vânzări enorme de 17 miliarde de dolari, veniturile LVMH din primul trimestru cresc cu 30% față de 2020. Acțiunile conglomeratului de lux au atins, de asemenea, valori maxime record.
Tiffany & Co. vede schimbări majore ale mecanicii sale de marketing. Primele semne ale revizuirii bijutierului de către LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton sunt resimțite în poziționarea și publicitatea companiei.
O fabrică de pantofi deținută de Valentino a fost devastată de incendiu, aproximativ 38.000 de perechi de pantofi fiind distruse în hub-ul de producție de înaltă calitate din Italia.
Rolex și Ferrari se numără printre primele trei cele mai respectabile mărci din lume, spune un nou sondaj. Cele două nume din industria luxului se află în spatele brandului Lego în sondajul Global RepTrak 100 din 2021.
Autorităţile de reglementare din China au sancţionat gigantul din comerţul electronic Alibaba cu 18 miliarde yuani (2,3 miliarde euro) pentru încălcarea reglementărilor antimonopol şi abuz de poziţie dominantă.
Kering a finalizat prima fază a noului său centru logistic global din nord-vestul Italiei, contribuind la creșterea stocării grupului de lux francez și la accelerarea livrărilor globale.