Cabina luxoasă a coupe-ului Continental GT V8 al proprietarului iahtului are o combinție de piele roșie Hotspur și piele bej contrastantă Linen – un stil pe care Bentley a reușit să îl recreeze în interiorul noului iaht Contest 59 CS. Panourile interioare ale iahtului au, de asemenea, cusătura caracteristică de diamant-în-diamant a Bentley.
Această matlasare unică necesită exact 712 împunsături pe fiecare diamant și un nivel ridicat de abilitate pentru a fi produsă pe un echipament special comandat, exclusiv Bentley Motors. În exterior, carena albastru profund a iahtului Contest completează perfect finisajul Light Sapphire al modelului de Bentley Continental GT V8 Coupe al proprietarului.
Iahtul Contest 59 CS primește, de asemenea, un lemn de culoare deschisă cu aspect similar pe tot interiorul său, potrivindu-se cu furnirul de lemn Bentley pe bord, panourile ușilor și consola centrală. Atât mașina, cât și iahtul prezintă materiale care nu pot fi distinse în întregime.
Brett Boydell, șeful colaborărilor Bentley Design la Bentley Motors, a declarat: „Acest proiect a fost o oportunitate pentru Bentley Design Services de a-și prezenta câteva dintre abilități într-o colaborare cu adevărat unică. Mașinile Bentley încorporează trăsături de măiestrie și stil care sunt atinse doar la cel mai înalt nivel de design nautic”.
Arjen Conijn, CEO și coproprietar al Contest Yachts, a declarat: „Familia noastră construiește iahturi cu vele și motor de clasă premium de mai bine de 60 de ani. Suntem cunoscuți pentru abordarea detaliată a personalizării, care ne permite să împlinim așteptările și preferințele fiecărui client. Acest proiect este exemplul suprem al acestei abordări – colaborarea cu Bentley pentru a transforma visul unui client în realitate”.
Bentley Continental GT V8 este cel mai rafinat Grand Tourer din lume, combinând niveluri de lux de neegalat cu tehnologie și performanță de ultimă generație. Gândit, proiectat și construit în Marea Britanie, se poate transforma dintr-un coupe elegant și elegant într-o decapotabilă la simpla apăsare a unui buton.
Producătorii de automobile de lux precum Bentley și Rolls-Royce sunt cunoscuți pentru crearea de produse premium și foarte personalizate pentru clientela lor, oferindu-le senzația de a deține ceva unic și personal. În 2017, Bentley a fost implicat într-un alt astfel de proiect auto-iaht - Continental GT Convertible Galene Edition. A fost creat în parteneriat cu Princess Yachts, aducând stilul unei bărci în mașina Bentley.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.