La două luni după ce Mercedes-Benz și-a dezvăluit afacerea imobiliară inaugurală în Dubai, marca își extinde amprenta de reședință de marcă în Statele Unite.
Producătorul german de automobile a făcut echipă cu JDS Development Groups pentru a construi Mercedez-Benz Places, un turn cu utilizare mixtă cu 67 de etaje la Southside Park 1 din cartierul Brickell din Miami. În total, viitorul complex va cuprinde 791 de case private. Prețurile pentru unități vor începe de la 550.000 de dolari pentru garsoniere și vor ajunge la maximum 4 milioane de dolari pentru un imobil cu trei dormitoare. Detaliile despre penthouse-urile clădirii vor fi făcute publice la o dată ulterioară.
Pe lângă apartamente, turnul va include birouri, facilități de sănătate și wellness de top, un hotel cu 174 de camere, magazine de vânzare cu amănuntul și parcare. Proiectat de renumiți designeri de peisaj urban Field Operations, care sunt cel mai bine cunoscuți pentru munca lor la Highline din New York și Underline din Miami, Mercedez-Benz Places va include și cea mai mare zonă verde din Brickell.
„Este un privilegiu să lucrez cu Mercedes-Benz și să treci dincolo de o clădire rezidențială tradițională pentru a crea o nouă comunitate pentru viitor”, a declarat Michael Stern, fondator și CEO al JDS Development Group, într-o declarație de presă.
În ceea ce privește aspectul general, estetica Mercedes-Benz va fi integrată în întreaga clădire. Mai precis, producătorul de mașini de lux a spus că structura sub formă de cub va încorpora filosofia de design „puritate senzuală” a companiei și va îmbrățișa linii care curg liber și o mulțime de tonuri argintii strălucitoare.
„Asociația noastră imobiliară de marcă din Miami întruchipează strategia din spatele Mercedes-Benz Places”, a adăugat Eva Wiese, șeful Mercedes-Benz Customer Solutions GmbH. „Vrem să dezvoltăm reședințe exclusive împreună cu partenerul nostru, care sunt incontestabil Mercedes-Benz și să creăm un nou mod de viață urban cu comunități vibrante. În cele din urmă, vrem să creăm locuri în care să ne întoarcem acasă într-o locație în care merită să trăim.”
Construcția inovatoarelor clădiri înalte a început deja, iar mutarea este programată pentru 2027.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.
Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.