La două luni după ce Mercedes-Benz și-a dezvăluit afacerea imobiliară inaugurală în Dubai, marca își extinde amprenta de reședință de marcă în Statele Unite.
Producătorul german de automobile a făcut echipă cu JDS Development Groups pentru a construi Mercedez-Benz Places, un turn cu utilizare mixtă cu 67 de etaje la Southside Park 1 din cartierul Brickell din Miami. În total, viitorul complex va cuprinde 791 de case private. Prețurile pentru unități vor începe de la 550.000 de dolari pentru garsoniere și vor ajunge la maximum 4 milioane de dolari pentru un imobil cu trei dormitoare. Detaliile despre penthouse-urile clădirii vor fi făcute publice la o dată ulterioară.
Pe lângă apartamente, turnul va include birouri, facilități de sănătate și wellness de top, un hotel cu 174 de camere, magazine de vânzare cu amănuntul și parcare. Proiectat de renumiți designeri de peisaj urban Field Operations, care sunt cel mai bine cunoscuți pentru munca lor la Highline din New York și Underline din Miami, Mercedez-Benz Places va include și cea mai mare zonă verde din Brickell.
„Este un privilegiu să lucrez cu Mercedes-Benz și să treci dincolo de o clădire rezidențială tradițională pentru a crea o nouă comunitate pentru viitor”, a declarat Michael Stern, fondator și CEO al JDS Development Group, într-o declarație de presă.
În ceea ce privește aspectul general, estetica Mercedes-Benz va fi integrată în întreaga clădire. Mai precis, producătorul de mașini de lux a spus că structura sub formă de cub va încorpora filosofia de design „puritate senzuală” a companiei și va îmbrățișa linii care curg liber și o mulțime de tonuri argintii strălucitoare.
„Asociația noastră imobiliară de marcă din Miami întruchipează strategia din spatele Mercedes-Benz Places”, a adăugat Eva Wiese, șeful Mercedes-Benz Customer Solutions GmbH. „Vrem să dezvoltăm reședințe exclusive împreună cu partenerul nostru, care sunt incontestabil Mercedes-Benz și să creăm un nou mod de viață urban cu comunități vibrante. În cele din urmă, vrem să creăm locuri în care să ne întoarcem acasă într-o locație în care merită să trăim.”
Construcția inovatoarelor clădiri înalte a început deja, iar mutarea este programată pentru 2027.
Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.
Vedeta sud-africană întruchipează spiritul Pandora printr-o selecție de bijuterii personale.
Rebecca Dumitrescu, fiica Anamariei Prodan, locuiește în SUA și recent s-a întors în țară pentru a expune primul său vernisaj.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
Chanel a lansat o ediție limitată de ceasuri J12 Bleu pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a modelului. Cu mai multe iterații care culminează cu remarcabilul J12 Diamond Bleu Tourbillon, colecția subliniază angajamentul continuu al Chanel față de inovarea materialelor.
Casa elvețiană de orologerie Vacheron Constantin a prezentat oficial cel mai complicat ceas de mână mecanic realizat vreodată, scrie CNN.
Chopard a dezvăluit Insofu Collection, o colecție de Haute Joaillerie realizată dintr-un singur smarald brut. Această linie extraordinară marchează pentru a doua oară în istoria casei faptul că o întreagă colecție de bijuterii de lux a fost creată dintr-o singură piatră prețioasă brută.
iNES GROUP lansează noua platformă iNES Live
Locuința în stil mediteranean care a servit drept punct de plecare pentru serialul E! Keeping Up With the Kardashians și care a transformat familia Kardashian-Jenner în staruri de televiziune, tocmai a fost scoasă la vânzare pentru 13,5 milioane de dolari, potrivit New York Times.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).