La două luni după ce Mercedes-Benz și-a dezvăluit afacerea imobiliară inaugurală în Dubai, marca își extinde amprenta de reședință de marcă în Statele Unite.
Producătorul german de automobile a făcut echipă cu JDS Development Groups pentru a construi Mercedez-Benz Places, un turn cu utilizare mixtă cu 67 de etaje la Southside Park 1 din cartierul Brickell din Miami. În total, viitorul complex va cuprinde 791 de case private. Prețurile pentru unități vor începe de la 550.000 de dolari pentru garsoniere și vor ajunge la maximum 4 milioane de dolari pentru un imobil cu trei dormitoare. Detaliile despre penthouse-urile clădirii vor fi făcute publice la o dată ulterioară.
Pe lângă apartamente, turnul va include birouri, facilități de sănătate și wellness de top, un hotel cu 174 de camere, magazine de vânzare cu amănuntul și parcare. Proiectat de renumiți designeri de peisaj urban Field Operations, care sunt cel mai bine cunoscuți pentru munca lor la Highline din New York și Underline din Miami, Mercedez-Benz Places va include și cea mai mare zonă verde din Brickell.
„Este un privilegiu să lucrez cu Mercedes-Benz și să treci dincolo de o clădire rezidențială tradițională pentru a crea o nouă comunitate pentru viitor”, a declarat Michael Stern, fondator și CEO al JDS Development Group, într-o declarație de presă.
În ceea ce privește aspectul general, estetica Mercedes-Benz va fi integrată în întreaga clădire. Mai precis, producătorul de mașini de lux a spus că structura sub formă de cub va încorpora filosofia de design „puritate senzuală” a companiei și va îmbrățișa linii care curg liber și o mulțime de tonuri argintii strălucitoare.
„Asociația noastră imobiliară de marcă din Miami întruchipează strategia din spatele Mercedes-Benz Places”, a adăugat Eva Wiese, șeful Mercedes-Benz Customer Solutions GmbH. „Vrem să dezvoltăm reședințe exclusive împreună cu partenerul nostru, care sunt incontestabil Mercedes-Benz și să creăm un nou mod de viață urban cu comunități vibrante. În cele din urmă, vrem să creăm locuri în care să ne întoarcem acasă într-o locație în care merită să trăim.”
Construcția inovatoarelor clădiri înalte a început deja, iar mutarea este programată pentru 2027.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.