SNFT este situat pe un spațiu de 3.000 de metri pătrați în cartierul Belltown din Emerald City și este împărțit în trei platforme expoziționale. Fiecare platformă are 30 de afișaje care prezintă lucrări de artă NFT ale artiștilor internaționali și locali.
În prezent, capul de afiș al muzeului este artistul din Los Angeles, Blake Kathryn, cu peisajele sale futuriste 3D în pastel. Alte lucrări de artă includ avatarele extrem de populare CryptoPunks ale Larva Labs, Chromie Squiggles ale lui Eric Calderon, piese ale artistului generativ Tyler Hobbs și câțiva artiști din Seattle, inclusiv Neon Saltwater, Robbie Trevino și fotograful Charles Peterson.
„Unul dintre lucrurile care ne-a inspirat pentru deschiderea acestui muzeu, a fost dorința de a vedea NFT-urile într-un format mare și să simțim cum este să fii într-o cameră, într-un spațiu care nu este atașat la un dispozitiv și doar văzându-l pe ecran. „Înainte de NFT, arta digitală era subreprezentată din cauza naturii sale. Și atât de mulți dintre acești artiști au fost subreprezentați și subapreciați. Suntem foarte încântați că putem aduce mai multă notorietate acelor tipuri de artiști și dorim să ne concentrăm pe mediul lor, practica lor, inspirația lor, așa cum se face cu un pictor, dar cu pensula lor digitală”, a declarat cofondatorul Peter Hamilton.
„Am vrut să creăm un spațiu pentru a servi comunitatea NFT, ajutând în același timp să punem Seattle pe hartă ca un hub pentru inovarea NFT și blockchain. Nu suntem experți și suntem aici pentru a învăța la fel de mult ca oricine. De aceea, mizăm pe feedback-ul și sprijinul pasionaților NFT pentru a continua creșterea viziunii”, a spus co-fondatorul Jennifer Wong.
Muzeul Seattle NFT a fost deschis pe 27 ianuarie 2022. Biletele pot fi achiziționate de pe site-ul oficial – www.seattlenftmuseum.com.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.