Hotelurile spațiale s-ar putea simți ca o fantezie îndepărtată, dar ar putea deveni o realitate mai repede decât credeai.
Compania Axiom Spacecu sediul în Houston, care a fost cofondată de fostul manager al Stației Spațiale Internaționale (ISS) a NASA, Michael Suffredini, intenționează să lanseze primul segment al unei noi stații spațiale comerciale în doar trei ani și va avea chiar și hotel. Proiectul de 2 miliarde de dolari, numit „AxStation”, ar putea fi gata în 2028.
Planul este de a atașa un modul de echipaj la Stația Spațială Internațională până în 2024 și apoi să se extindă de acolo pentru a crea cel puțin alte două module, inclusiv un laborator / instalație de fabricație și un observator panoramic. Compania intenționează să lase toate cele trei module atașate la ISS până la retragere, Suffredini așteptându-se ca totul să fie gata în jurul anului 2028, potrivit Wired.
Odată detașat cu succes, noua AxStation va deveni prima stație spațială privată disponibilă la nivel internațional. Avanpostul va servi atât ca platformă de cercetare, cât și ca destinație de plecare pentru primul val de turiști spațiali. Acesta este motivul pentru care Axiom depune eforturi mari pentru a face cazarea mult mai luxoasă.
Modulul echipajului are decor realizat de renumitul designer de interior Philippe Starck. Cabinele vor avea pereți și mobilier căptușit cu pluș, LED-uri futuriste care-și schimbă culoarea și vederi panoramice ale planetei noastre.
Modulele exterioare vor fi construite de compania aerospațială europeană Thales Alenia Space, care a construit, de asemenea, aproximativ jumătate din module pentru ISS, în timp ce interioarele vor fi fabricate în Houston.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.