După douăzeci și cinci de ani de la fabricare, Deep Space Resonance este un tourbillon cu trei axe echipat cu un mecanism de cuplare acustică care încorporează două roți de echilibrare. Dar această descriere nu justifică această piesă deosebită.
Un omagiu adus fizicii undulatoare sau teoriei că lumina este transmisă ca unde, modelul este produsul unui efort de cercetare și dezvoltare pe care Halter l-a început în 1996, când a conceput un ceas cu dublu echilibru rezonant acustic. Inspirat de eforturile timpurii ale ceasornicarului Abraham-Louis Breguet din secolul al XVIII-lea pentru a obține rezonanță - un fenomen fizic în care o forță externă sau un sistem vibrator obligă un alt sistem din jurul său să vibreze cu o amplitudine mai mare la o frecvență specifică de funcționare - Halter a început să construiască un model în 2007 folosind două ceasuri de punte rusești. Pentru a realiza fenomenul acustic dorit, le-a legat oscilatoarele respective cu o punte solidă, ca într-un diapazon.
În 2016, descoperirea științifică a undelor gravitaționale care provin din două găuri negre prăbușite, măsurate de un seismograf spațiu-timp bazat pe rezonanță, a stârnit imaginația lui Halter și l-a determinat să încheie procesul. După ce a introdus Deep Space Tourbillon în 2013 - conceput pentru a evoca cele patru dimensiuni, ceasul avea un tourbillon cu trei axe înconjurat de o afișare a timpului - a decis să utilizeze modelul ca bază pentru oscilatoarele sale rezonante.
El a construit o demonstrație de lucru a celor două modele în 2019 și a petrecut tot anul 2020 creând un prototip funcțional al ceasului de mână cu rezonanță spațială profundă.
Modelul, care se comercializează cu 860.000 CHF (aproximativ 972.000 de dolari), fără taxe, transport și asigurare, este disponibil acum pentru precomandă. Halter spune că prima livrare va avea loc la începutul verii. Din cauza dificultății realizării lui, Halter nu va face mai mult de două piese pe an, potrivit unui purtător de cuvânt al mărcii.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.