Pentru a sărbători cea de-a 110-a aniversare, celebrul producător auto britanic Aston Martin a dezvăluit un nou supercarde producție limitată de inspirație retro, numit Valour. Limitat la doar 110 de unități la nivel global, supermașina uluitoare este descrisă de producătorii săi drept „ultimul dintr-o eră”, deoarece se mândrește cu un motor V12 care este asociat cu o cutie de viteze manuală - o combinație extrem de dorită care în curând va deveni istorie. Similar cu ediția limitată Aston Martin Victor care a debutat în 2020, designul cu tematică retro al lui Valour este inspirat de V8 Vantage original, precum și de pilotul RHAM/1 „Muncher” din Le Mans din 1980.
Partea frontală asemănătoare unei mașini americane a noului Aston Martin Valor este caracterizată de faruri LED rotunde, împreună cu o grilă largă, perdele de aer verticale și un splitter mare. În plus, Valour primește și o capotă cu clapetă cu o aerisire „potcoavă” și canale duble NACA. Caroseria raționalizată este realizată din fibră de carbon, menținând greutatea totală a supermașinii cât mai mică posibil. Acoperișul are un design cu bule duble, în timp ce partea din spate are o coadă Kamm distinctă împreună cu „exoblade care generează vârtej”. Alte elemente interesante includ un difuzor proeminent și un sistem de evacuare cu trei țevi de eșapament montat central.
Aston Martin Valour deține jante din aliaj forjat de 21 de inci, cu aspect frumos, care au un design alveoli și sunt echipate cu anvelope Michelin Pilot Sport S 5. În plus, Aston Martin spune că frânele carbon-ceramice sunt standard.
În interiorul cabinei, Valour se mândrește cu o combinație frumoasă de stil retro și elemente de design futurist. Scaunele ușoare din fibră de carbon sunt tapițate cu tweed de lână clasic. Schimbatorul elegant are o minge de lemn de inspirație vintage și se află într-o consolă centrală reproiectată.
Supercarul în ediție limitată este propulsat de un motor V12 dublu turbo de 5,2 litri care produce 705 cai putere. Este cuplat la o transmisie manuală personalizată cu șase trepte, în timp ce supermașina primește și un diferențial mecanic cu alunecare limitată. Aston Martin spune că supermașina are o configurație unică de suspensie care utilizează amortizoare adaptive și bare anti-ruliu reglate special pentru a se potrivi cu puterea de ieșire a lui V12.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.