Talentul și perseverența i-au adus faima dar și bani. În acest moment, ea este una dintre cele mai bogate românce, având o avere care se ridică undeva la 5 miliarde de dolari.
Totul a început în urmă mai bine de 3 decenii, când a decis să emigreze în Statele Unite ale Americii. Se întâmpla în 1989! Anastasia avea doar 32 de ani când și-a făcut curaj să părăsească orașul Constanța ca să-și îndeplinească visul american. Deși nu vorbea limba engleză, s-a dus și s-a angajat ca estetician într-un salon de înfrumusețare din Beverly Hills. Acela a fost momentul în care viața ei s-a schimbat radical.
În prima fază, în salonul în care a lucrat, le propunea clientelor sale să le penseze gratuit, ceea ce a și făcut pentru doi ani de zile. La un an şi jumătate de la acel moment, Anastasia a închiriat o cameră într-un salon din Beverly Hills și începe astfel primul pas spre o afacere de miliarde. Solicită un împrumut bancar, iar în anul 1997 își lansează brandul Anastasia Beverly Hills
Observând că femeile nu păreau să acorde prea multă atenție sprâncenelor lor, Anastasia a decis că este momentul să exploateze acest detaliu. Așa a ajuns să-și dezvolte propria sa tehnică de pensat. În scurt timp și-a deschis primul salon Anastasia Beverly Hills în 1997, iar la scurt timp pe cel de-al doilea.
Anastasia Soare (64 de ani) a a pus imediat bazele unei formule perfecte a sprâncenelor, care pornește de la regula proporției de aur, populară încă din Renaștere. Ea și-a patentat tehnica (Golden Ratio Eyebrow Shaping Method) ce a devenit astăzi un standard într-o industrie preocupată permanent de inovație.
Ea decide în 1999 să-și lanseze primele sale produse specializate pentru îngrijirea sprâncenelor iar în clipa în care românca intră pe piață cu brandul Anastasiei se lansează și interesul mondial la nivel de beauty pentru îngrijirea sprâncenelor. Celebra româncă și-a lansat saloane în alte locuri din lume, dar și o gamă de produse proprii destinate îngrijirii sprâncenelor și pielii, pe care le vinde în magazine.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Kanye West și Bianca Censori se îndreaptă probabil către divorț... TMZ a aflat că cei doi traversează o perioadă dificilă în căsnicia lor de aproape 2 ani.