Anastasia Soare revoluționează lumea frumuseții cu noua aplicație pentru sprâncene

„Regina sprâncenelor” a stabilit o întâlnire virtuală pe telefon. Noua aplicație lansată de Anastasia Beverly Hills, marca Anastasiei Soare, promite să-ți salveze sprâncenele.

Lockdown-ul ne-a oferit șansa să lăsăm sprâncenele să crească din nou, pentru a le da o nouă formă. O nouă aplicație de realitate augmentate a fost lansată de Anastasia Beverly Hills pentru a ne veni în ajutor.

Cum ar putea o aplicație să te ajute să te pensezi? Ei bine, gândiți-vă mai degrabă la un filtru de social media extrem de inteligent, care vă va arăta exact cum să vă modelați și să vă îngrijiți sprâncenele acasă. 

Acum, pe iOS, Brow App combină tehnologia 3D personalizată, un algoritm patentat și metoda de modelare a sprâncenelor Golden Ratio de la Anastasia Beverly Hills, pentru a oferi o imagine asemănătoare unui filtru cu sprâncenele aprobate de Anastasia Soare. De asemenea, sunt luate în considerare preferințele, precum culoarea și forma sprâncenelor.

„Unul dintre profesorii de la școala mea de artă ne-a explicat că, dacă vrem să schimbăm expresia și să transmitem emoții, a fost suficient să umblăm la sprâncene”, a mărturisit Anastasia Soare într-un interviu acordat Vogue. „Și eu învățat în timpul studiilor mele să folosesc formula matematică a lui Leonardo da Vinci pentru a desena o față de proporții perfecte.”, a adăugat ea.

O metodă pe care a decis să o aplice sprâncenelor, creând Golden Ratio® (sau raportul de aur) pentru a determina, în 3 pași și câteva linii geometrice, forma sprâncenelor perfecte pentru o față. După ce a aplicat metoda pe faimoșii săi clienți, printre care Kim Kardashian, Jennifer Lopez, Heidi Klum sau chiar Madonna, și a lansat toată panoplia de produse necesare (inclusiv bestsellerul Brow Wiz), Anastasia Soare a vrut să-și lanseze și aplicație pentru a veni în sprijinul tuturor femeilor.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Louis Vuitton lansează o nouă colecție de accesorii de lux pentru animale de companie

Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.

Porsche și SMEG vor să vă decoreze bucătăria cu electrocasnice inspirate din mașini

Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.

Beyoncé, Nicole Kidman și Venus Williams vor prezida Met Gala 2026

Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.

Se redeschide la Paris cel mai mare patinoar indoor din lume

Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.

Mădălina Ghenea, apariție rafinată la ELLE Style Awards 2025

Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.

Se deschide Palatul Știrbei, transformat în mall de lux

Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.

Averea miliardarilor lumii atinge un record în 2025

Averea globală a miliardarilor a crescut în 2025. Aceștia încheie anul cu 15,8 trilioane de dolari, cea mai mare cifră înregistrată vreodată. Peste 190 de persoane s-au alăturat clubului miliardarilor din întreaga lume în 2025.

The North Face x SKIMS - colaborarea care combină tehnologia montană cu eleganța modernă

Suntem încântați de această colaborare în ediție limitată care combină tehnologia montană cu eleganța modernă — și reinventează articolele esențiale pentru iarnă.

Moon Boot și Jacquemus și-au unit din nou forțele pentru a crea trei modele exclusive

A doua colaborare dintre Jacquemus și Moon Boot dezvăluie trei modele exclusive în care zăpada devine scenă, iar siluetele, personaje într-un vis la mare altitudine.

Prada cumpără Versace

Grupul Prada a finalizat achiziția casei de modă Versace într-o tranzacție cash de 1,375 miliarde de dolari. Achiziția a fost realizată după obținerea tuturor aprobărilor de reglementare necesare, iar Capri Holdings, fostul proprietar al Versace, a precizat că fondurile obținute vor fi folosite pentru reducerea datoriilor.

Cum va arăta DraculaLand: investiţie privată de peste 1 mld. euro

DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.

Designerul Dario Vitale părăsește Versace

După doar câteva luni și o singură colecție, directorul de creație Dario Vitale părăsește Versace, lăsând casa de modă în fața unui viitor în redefinire.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Louis Vuitton lansează Fantasmagory

Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Jean Paul Gaultier a lansat Gaultier Divine Elixir

Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Bottega Veneta lansează a doua colecție de parfumuri

Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Céline Dion este imaginea campaniei de sărbători Charlotte Tilbury

Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Balenciaga readuce din arhivă „Le Dix”, un parfum din 1947

Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH