Încă așteptăm Porsche Macan complet electric, dar marca germană a anunțat că are pe drum un alt SUV alimentat cu baterii.
CEO-ul Oliver Blume a confirmat luni în timpul conferinței de presă anuale a producătorului auto că va construi o versiune complet electrică a popularului Cayenne. Al patrulea EV al mărcii este de așteptat să sosească în a doua jumătate a deceniului.
Anunțul lui Blume nu este deosebit de șocant. S-a vorbit despre un Cayenne complet electric de când marca a confirmat că lucrează la un Macan alimentat de baterii în 2020. Executivul nu a dezvăluit prea multe despre cel mai recent EV al companiei, dar a spus că se va baza pe al patrulea SUV de dimensiuni medii, care este programată să debuteze în câteva săptămâni. Cel mai recent Cayenne a fost complet modernizat și va avea un șasiu nou și mai versatil.
Un Cayenne alimentat de baterii poate să fi fost confirmat, dar nu va ajunge pe piață cel puțin câțiva ani. Nu se va lansa decât după deja anunțul Macan electric și 718, acesta din urmă va fi disponibil doar ca EV. Aceste modele alimentate cu baterii sunt de așteptat să sosească în 2024 și, respectiv, 2025, potrivit Motor1.com. Din această cauză, Cayenne alimentat de baterii probabil nu va ajunge până în a doua jumătate a deceniului.
Acesta va fi urmat de un SUV electric complet nou despre care Blume a dezvăluit că a fost dezvoltat vara trecută. EV nu are încă un nume, dar se va poziționa deasupra Macan și Cayenne în gama Porsche. S-a raportat anterior că modelul va împărtăși un limbaj de design cu celelalte SUV-uri ale mărcii, va avea trei rânduri de scaune și o autonomie de peste 400 de mile.
„În acest fel, subliniem și întărim poziționarea noastră sportivă de lux. Observăm o creștere a fondurilor de profit în acest segment, în special în China și SUA”, a spus executivul în timpul evenimentului de presă.
Până când Cayenne electric și SUV-ul fără nume vor ajunge pe piață, gama Porsche va include cinci vehicule electrice. Acest lucru ar trebui să pună marca într-o poziție mai bună pentru a-și atinge obiectivul de a avea 80% din vânzări să fie formate din modele alimentate complet cu baterii până în 2030.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.