Încă așteptăm Porsche Macan complet electric, dar marca germană a anunțat că are pe drum un alt SUV alimentat cu baterii.
CEO-ul Oliver Blume a confirmat luni în timpul conferinței de presă anuale a producătorului auto că va construi o versiune complet electrică a popularului Cayenne. Al patrulea EV al mărcii este de așteptat să sosească în a doua jumătate a deceniului.
Anunțul lui Blume nu este deosebit de șocant. S-a vorbit despre un Cayenne complet electric de când marca a confirmat că lucrează la un Macan alimentat de baterii în 2020. Executivul nu a dezvăluit prea multe despre cel mai recent EV al companiei, dar a spus că se va baza pe al patrulea SUV de dimensiuni medii, care este programată să debuteze în câteva săptămâni. Cel mai recent Cayenne a fost complet modernizat și va avea un șasiu nou și mai versatil.
Un Cayenne alimentat de baterii poate să fi fost confirmat, dar nu va ajunge pe piață cel puțin câțiva ani. Nu se va lansa decât după deja anunțul Macan electric și 718, acesta din urmă va fi disponibil doar ca EV. Aceste modele alimentate cu baterii sunt de așteptat să sosească în 2024 și, respectiv, 2025, potrivit Motor1.com. Din această cauză, Cayenne alimentat de baterii probabil nu va ajunge până în a doua jumătate a deceniului.
Acesta va fi urmat de un SUV electric complet nou despre care Blume a dezvăluit că a fost dezvoltat vara trecută. EV nu are încă un nume, dar se va poziționa deasupra Macan și Cayenne în gama Porsche. S-a raportat anterior că modelul va împărtăși un limbaj de design cu celelalte SUV-uri ale mărcii, va avea trei rânduri de scaune și o autonomie de peste 400 de mile.
„În acest fel, subliniem și întărim poziționarea noastră sportivă de lux. Observăm o creștere a fondurilor de profit în acest segment, în special în China și SUA”, a spus executivul în timpul evenimentului de presă.
Până când Cayenne electric și SUV-ul fără nume vor ajunge pe piață, gama Porsche va include cinci vehicule electrice. Acest lucru ar trebui să pună marca într-o poziție mai bună pentru a-și atinge obiectivul de a avea 80% din vânzări să fie formate din modele alimentate complet cu baterii până în 2030.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.