Arta savoir faire este atât de înrădăcinată în cultura franceză încât atinge fiecare parte a modului de viață galic, de la haute couture la transportul personal. În mijlocul multitudinii de mărci notabile care strălucesc din cap până în picioare și chiar și pe bicicletele pe care le conducem, Louis Vuitton și Maison Tamboite sunt într-adevăr doi maeștri incontestabili ai meșteșugului lor și candidați ideali pentru o colaborare exemplară.

Louis Vuitton nu are nevoie de nicio prezentare, dar trebuie menționat că Maison Tamboite este un producător de biciclete cu o vechime de un secol, care a cunoscut o renaștere în ultimii ani cu linia sa de biciclete de ultimă generație artizanale. Considerat un simbol al meșteșugului și eleganței franceze, iubit de parizienii notabili din secolul al XX-lea, cum ar fi Josephine Baker, Maurice Chevalier și Edith Piaf, marca oferă un mix de biciclete pentru fiecare persoană. Ca un costum la comandă, meșterul Maison Tamboite, Hugo Canivenc, este însărcinat cu evaluarea fiecărui ciclist și înregistrarea măsurilor acestora, inclusiv înălțimea, lățimea umerilor și chiar dimensiunea pantofilor, pentru a crea un model computerizat al produsului final.

Cu o atenție atât de minuțioasă la detalii din ambele părți, cele două mărci nu pun la îndoială că această colaborare este cu adevărat uluitoare. Prezentând un proiect special, numit LV Bike, ambele mărci prezintă un model clasic de la Maison Tamboite Paris care a fost tratat cu o serie de elemente de design din casa lui Louis Vuitton.

Bicicleta are cadre metalice din oțel emailat și crom care fac bicicleta mai ușoară, dar mai puternică, care oferă o călătorie și mai lină, plus un set de lanțuri de flori și cadre Monogram, ghidon înfășurat în piele, suport pentru bagaje din piele Monogram deasupra roții din spate, roți cu mai multe spițe, căptușite cu o garnitură din lemn de culoare roșie și albă și scaune din piele.
Disponibilă în mai multe variante la cerere , ultra-luxoasa LV Bike oferă un cadru în trepte sau închis cu transmisie în două trepte și este finisată într-una din cele patru culori - Monogramă din piele Mahina roșie perforată Louis Vuitton, „Galben lime”, „Grafit Damier ”cu detalii în negru, gri și galben, și o monogramă specială proiectată de Nicolas Ghesquière, „Since 1854”.
Este disponibilă exclusiv în magazinele Louis Vuitton din întreaga lume, la comandă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.