Ţara a pierdut în total 8 milioane de turişti şi peste 8,1 miliarde de euro în mai. În aprilie şi mai, Spania a pierdut peste 15 milioane de turişti, impactul total din cele două luni fiind estimat la aproximativ 15 miliarde de euro.
În aprilie nu au existat vizitatori internaţionali şi încasările din turism au fost zero, arată sec cele mai recente date statistice din Spania.
Astfel, aprilie 2020 poate fi definită prin prăbuşirea completă a turismului în Spania din cauza crizei produse de COVID-19. Iar faptul că acest rezultat era de aşteptat nu a făcut situaţia mai puţin traumatizantă, scrie El Pais. Sectorul se îndreaptă acum spre sezonul crucial de vară - perioada anului care aduce de obicei cele mai multe venituri - cu o doză mare de incertitudine. Cifrele publicate în ultimele zile au confirmat lipsa completă de activitate din industria turismului. Niciun hotel nu a fost deschis în aprilie şi nu a apărut niciun vizitator din străinătate, ceea ce a dus la încasări din turism zero, potrivit Institutului Naţional de Statistică (INE).
„În luna aprilie, numărul de vizitatori internaţionali care au venit în Spania din motive de turism prin oricare punct de intrare a fost zero“, a arătat INE într-un comunicat, explicând că puţinele călătorii efectuate în acea lună au fost făcute probabil pentru muncă sau din alte motive care nu sunt asociate cu petrecerea timpului liber.
Această contracţie de 100% reprezintă o lovitură serioasă pentru economie deoarece turismul contribuie cu peste 12% din Produsul Intern Brut (PIB) al Spaniei. Spre comparaţie, în aprilie 2019 Spania a primit peste 7 milioane de vizitatori, care au cheltuit peste 7 miliarde de euro.
Cu aproape 300.000 de cazuri de Covid-19 și peste 28.000 de morți, Spania este în primele 5 cele mai afectate țări în Europa atât la decese cât și la infectări, raportat la populație.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.