Hotelul Goodtime promite să-i trateze pe oaspeți cu „o atmosferă escapistă și transformatoare prin estetica sa reinventată Art Deco” în cele 266 de camere.
Artistul și magnatul David Grutman nu se află la prima colaborare. Cei doi au mai lansat două restaurante împreună - ToShare în Saint-Tropez și Swan deja la Miami. Dar proiectul cu hotelul este mai important. Goodtime a fost inaugurat la mijlocul lunii aprilie în prezența lui David și Victoria Beckham, Kim Kardashian și rapperul Future, scrie Madame Le Figaro.
Acest loc în stil exuberant găzduiește un restaurant numit Strawberry Moon, care va fi probabil viitorul punct emblematic al anului. „Vrem ca acesta să ofere atât un sentiment de revitalizare, cât și acel fior rar, captivant, care te cuprinde atunci când descoperi ceva special. Este acea senzație de adrenalină, de a intra într-un cadru cu totul nou și o stare de spirit cu totul nouă.”, spune Pharrell Williams.
Pentru acest proiect titanic conceput ca o „evadare în mijlocul orașului, o experiență de sine stătătoare care lasă grijile și neliniștile la ușă”, Pharrell Williams și David Grutman au apelat la arhitectul Morris Adjmi, designerul Ken Fulk și peisagistul Raymond Jungles. Trio-ul de succes a transformat totul prin creativitatea sa: piscină înconjurată de o alee decorată cu palmieri, bungalouri umbrite, patio verde, hol decorat cu tapet tropical panoramic, iluminat cu franjuri și lămpi din răchită în formă de girafe sau elefanți. Interiorul e fantastic!
Hotelul are o suprafață de 3.000 m² dispuși pe 7 etaje și combină o atmosferă Art Deco și un spirit kitsch Wes Anderson - o bibliotecă este inspirată și de Margot Tenenbaum, un personaj interpretat de Gwyneth Paltrow în Familia Tenenbaum. Stilul Art Deco este reinventat în cele 266 de camere elegante care combină lemnul deschis, materialele calde și tonurile pastelate între verde mentă și roz pal: o nebunie în Miami.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.