Pe măsură ce vânzările din comerț electronic continuă să crească și utilizarea tehnologiei bazate pe cloud crește, la nivel global, numărul de atacuri cibernetice se află într-o creștere dramatică - afectând întreprinderile din toate sectoarele.
Într-un raport de cercetare al RiskIQ, firma a analizat datele privind criminalitatea informatică și le-a asociat cu alte cercetări independente pentru a stabili o sumă în dolari în ceea ce privește costul criminalității informatice. Firma a spus, potrivit cercetărilor sale privind amenințările, că pe măsură ce internetul și comerțul electronic cresc, „la fel și amploarea activității infracționale care vizează organizațiile care își extind prezența digitală și adoptă rapid cloud-ul.”
„Până în 2021, criminalitatea digitală va costa lumea 11,4 milioane de dolari în fiecare minut (...) profitând de evenimente globale precum COVID-19”, a spus RiskIQ în raportul său.
Ei au calculat că infracționalitatea informatică costă organizațiile 24,70 de dolari în fiecare minut și va avea un cost global pe minut care este cu 6,2 milioane dolari mai mare pe minut decât a fost în 2015. De asemenea, au remarcat că în fiecare minut apar 375 de amenințări cibernetice noi, care compromit peste 16.000 de înregistrări pe minut.
Întrebat ce pot face brandurile care fac comerț electronic pentru atenuarea acestui risc? Este crucial pentru companiile de e-commerce să utilizeze instrumente care să le ofere vizibilitate în modul în care marca lor este valorificată de către hackeri, mobil și social pentru a detecta și preveni cazurile de fraudă.
Este crucial, de asemenea, pentru companiile de e-commerce să fie conștiente de codul care funcționează pe site-urile lor web, inclusiv plug-in-uri și altele dependențe terțe. Cunoașterea codului și modul în care se schimbă poate preveni atacurile JavaScript.
În ceea ce privește combaterea criminalității informatice pe tot globul, Ginty a descris-o drept un efort de colaborare între forțele de ordine, agențiile guvernamentale și comunitatea cibernetică. Toți lucrează împreună pentru a rămâne vigilenți și vin cu inovații pentru a ține pasul cu atacatorii pe măsură ce evoluează.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.