Actorul a dus acum acest parteneriat la nivelul următor lansând o colaborare incitantă, care include ochelari de soare în ediție limitată și ochelari de vedere.
„Porsche a ocupat întotdeauna un loc special în viața mea. Fie ca pilot sau coproprietar al unei echipe de curse, acest brand emană o pasiune și o performanță deosebită de care m-am simțit mereu conectat. De aceea apreciez Porsche Design ca marcă de cea mai înaltă calitate și funcționalitate”, explică celebrul actor.

Dempsey este cu siguranță foarte mulțumit de colaborarea sa cu Porsche Design, pe care a confirmat-o prin declarația: „La vârsta de cincizeci și șapte de ani, am ocazia să mă implic în procesul de proiectare și creare a unei ediții de ochelari care să-mi poarte numele și asta mă face cu adevărat fericit și onorat. Schimbul meu de idei cu experți în domeniul designului a fost foarte interesant și inspirant”.
Inspirându-se din circuitul de curse, colecția Porsche Design Eyewear by Patrick Dempsey Edition este creată cu multă pasiune și finețe. Această ediție constă din ochelarii de soare P'8965 în combinații de culori negru/gri/albastru și negru/gri, în timp ce atemporalul P'8754 Eyewear Edition vine în opțiunile gri/negru și auriu/negru, emanând rafinament în timp ce fac o declarație de stil îndrăzneață, acești ochelari sunt suficient de versatili pentru purtarea de zi cu zi, indiferent de ocazie.

Potrivit brandului Porsche Design, în centrul acestei colecții se află un material de o calitate excepțională, care conține ADN pur, de curse: carbon.
Împreună cu Patrick Dempsey, Porsche Design a prezentat oficial modelul Carbon Fiber Face Lift, creat din fibră de carbon, oțel inoxidabil și cauciuc pentru a fi perfect confortabil, rămânând ușor și elegant. În plus, forma în sus, sportivă a acestor ochelari se potrivește perfect cu designul cu punte dublă, ceea ce le conferă o îndrăzneală unică.

Lentilele VISION DRIVE™ Polarized XTR oferă o experiență optică fenomenală, cu percepții integrate de contrast și contur pentru a reduce strălucirea în condiții de lumină scăzută. Această combinație inovatoare de polarizare le face alegerea perfectă pentru plimbările de dimineață sau de seară.
Limitați la 1.500 de bucăți în fiecare culoare, acești ochelari sunt deja disponibili pentru cumpărare prin intermediul site-ului web Porsche Design și al unor retaileri selectați.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.