Patrick Dempsey și Porsche Design dezvăluie noua lor colaborare

Celebrul actor Patrick Dempsey este din nou în centrul atenției noastre, bucurându-se de rolul de ambasador al mărcii Porsche Design.

Actorul a dus acum acest parteneriat la nivelul următor lansând o colaborare incitantă, care include ochelari de soare în ediție limitată și ochelari de vedere. 

„Porsche a ocupat întotdeauna un loc special în viața mea. Fie ca pilot sau coproprietar al unei echipe de curse, acest brand emană o pasiune și o performanță deosebită de care m-am simțit mereu conectat. De aceea apreciez Porsche Design ca marcă de cea mai înaltă calitate și funcționalitate”, explică celebrul actor.

Dempsey este cu siguranță foarte mulțumit de colaborarea sa cu Porsche Design, pe care a confirmat-o prin declarația: „La vârsta de cincizeci și șapte de ani, am ocazia să mă implic în procesul de proiectare și creare a unei ediții de ochelari care să-mi poarte numele și asta mă face cu adevărat fericit și onorat. Schimbul meu de idei cu experți în domeniul designului a fost foarte interesant și inspirant”.

Inspirându-se din circuitul de curse, colecția Porsche Design Eyewear by Patrick Dempsey Edition este creată cu multă pasiune și finețe. Această ediție constă din ochelarii de soare P'8965 în combinații de culori negru/gri/albastru și negru/gri, în timp ce atemporalul P'8754 Eyewear Edition vine în opțiunile gri/negru și auriu/negru, emanând rafinament în timp ce fac o declarație de stil îndrăzneață, acești ochelari sunt suficient de versatili pentru purtarea de zi cu zi, indiferent de ocazie.

Potrivit brandului Porsche Design, în centrul acestei colecții se află un material de o calitate excepțională, care conține ADN pur, de curse: carbon. 

Împreună cu Patrick Dempsey, Porsche Design a prezentat oficial modelul Carbon Fiber Face Lift, creat din fibră de carbon, oțel inoxidabil și cauciuc pentru a fi perfect confortabil, rămânând ușor și elegant. În plus, forma în sus, sportivă a acestor ochelari se potrivește perfect cu designul cu punte dublă, ceea ce le conferă o îndrăzneală unică.

Lentilele VISION DRIVE™ Polarized XTR oferă o experiență optică fenomenală, cu percepții integrate de contrast și contur pentru a reduce strălucirea în condiții de lumină scăzută. Această combinație inovatoare de polarizare le face alegerea perfectă pentru plimbările de dimineață sau de seară.

Limitați la 1.500 de bucăți în fiecare culoare, acești ochelari sunt deja disponibili pentru cumpărare prin intermediul site-ului web Porsche Design și al unor retaileri selectați.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

hourglass_full 29 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Hublot și Depeche Mode lansează un ceas în ediție limitată

Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN