Într-un an în care călătoria către un alt fus orar pare a fi exclus pentru cei mai mulți, brandurile de ceasuri continuă să iasă cu ceasuri de călătorie. Dar ceasurile sunt planificate deseori cu un an sau doi ani înainte - și cine ar fi putut prezice epoca în care trăim acum?
În orice caz, indiferent dacă lucrați de acasă și aveți de-a face cu mai multe fusuri orare sau sunteți pur și simplu un fan al ceasului Patek Philippe Calatrava, cea mai recentă versiune ar putea atrage mulți clienți.
Modelul proaspăt lansat de casa elvețiană este realizat din aur alb și are mărimea de 37,5 mm, față de cea obișnuită de 42 mm, ceea ce îl face purtabil pentru ambele sexe, așa cum și-au dorit, de altfel, reprezentanții brandului. În ceea ce privește culoarea, aceasta a devenit ceva mai închisă, nuanța inițială fiind înlocuită cu un albastru navy, care oferă un contrast mai bun.
Din punct de vedere tehnic, Calatrava Pilot Travel Time oferă timpul, cel secundar și cel principal, un indicator de noapte și de zi, precum și data – în zona orei șase. Mecanismul este realizat de Patek Philippe și are calibrul 324 SC FUS, cu 29 de rubine și 28.000 de semi-oscilații pe minut; rezerva de putere este de 35 până la 45 ore, în funcție de modul în care este folosit ceasul. Modelul vine cu două variante de curea, ambele din piele de vițel, una albastru navy, cealaltă maro și cu cataramă din aur alb.
Ceasul este deja disponibil la vânzare pentru 48.295 de dolari.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.