Acum, organizatorii evenimentului spun că a fost amânat pentru 27-30 august, în locația planificată inițial.
Spectacolul - un punct de reper în calendarul anual al industriei de bijuterii - are loc de obicei în fiecare iunie în tandem cu spectacolul de bijuterii Couture, spectacol care momentan nu și-a schimbat data de desfășurare - 3-7 iunie. Organizatorii spun că vor anunța dacă apar modificări în program.
JCK a anulat evenimentul din 2020 în primele zile ale crizei coronavirusului și l-a reprogramat. În aprilie, când amploarea și longevitatea pandemiei erau mai evidente, organizatorii JCK au decis să organizeze spectacolul într-un format exclusiv online care a avut loc în luna august.
Formatul online, așa cum a raportat WWD în vară, a avut succes, cu 700 de mărci participante și 2.400 de cumpărători prezenți virtual. Spectacolul virtual a numărat 5.000 de participanți și 43.000 de afișări.
„După un an fără oportunitate pentru comunitatea de bijuterii de a se aduna, este important pentru JCK să organizeze un eveniment în persoană în cel mai pozitiv și sigur mod posibil. În urma unei discuții amănunțite cu partenerii și clienții, am decis să mutăm JCK și Luxury la sfârșitul lunii august. Știm că industria noastră este dornică să se reunească din nou și suntem încântați să aducem multe noi oportunități în 2021”, a declarat vicepreședintele grupului JCK & Luxury, Sarin Bachmann.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Hublot colaborează cu Depeche Mode pentru a crea o nouă versiune a Spirit of Big Bang. Noul ceas aduce un omagiu celui mai recent album al trupei britanice.