Rolls-Royce este cea mai mare marcă de lux din lume și ADN-ul ei este clar prezent în acest nou Ghost. Noul Ghost este expresia filosofiei post-opulență, formulă folosită intern la Goodwood, care este caracterizată prin „mai puțin și mai consistent”: materialele trebuie selectate atent și folosite cu respectul cuvenit, iar designul trebuie să fie discret și inteligent.

Anunțată în 2009, prima generație Ghost a fost puțin mai mică decât Phantom. A devenit cel mai bine vândut model din istoria de 116 ani a marcii și acel ciclu lung de viață de 11 ani i-a oferit lui Goodwood destul timp pentru a planifica această înlocuire.
Clienții au cerut mai puțină opulență și ceva mai multă tracțiune, pentru a-l cita pe Elvis, iar Rolls-Royce se referă la această nouă filozofie ca „post-opulență”. Nu vă faceți griji: alți șoferi nu vor pune niciodată la îndoială ceea ce conduceți. Noul Ghost încearcă pur și simplu să-și exprime statutul mai degrabă cu calitatea materială decât cu ornamente.

Automobilul este dotat cu noua suspensie Planar, care oferă un plus de manevrabilitate vehiculului și solicită la minimum șoferul. Planar, sistem care își ia numele de la planul geometric, este nivelul următor pentru ceea ce la Goodwood este cunoscut sub denumirea de Magic Carpet Ride sau Covorul fermecat – o suspensie atât de avansată încât reprezintă un etalon în domeniu pentru industria auto. Fiind și mai avansat, Planar este pe cale să devină noul etalon, „senzația de zbor la sol” fiind formula după care a fost dezvoltat în zece ani de cercetare.
Ușile care se deschid invers au devenit un alt element reprezentativ pentru Rolls-Royce – la noul Ghost, ele pot fi închise și deschise electric, apăsând un buton. Motorul este, de asemenea, un simbol al potenței tehnologice a casei britanice: capacitate cilindrică de 6,75 litri, 12 cilindri în V, două turbine, 571 CP și un cuplu de 850 Nm. Tracțiunea este integrală, la fel și direcția – toate cele patru roți virează.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Un ou Fabergé rar, din cristal și diamante, creat pentru familia imperială a Rusiei, va fi scos la licitație, fiind evaluat la peste 20 de milioane de lire sterline (26,4 milioane de dolari).
Ceasul Jules Jurgensen a aparținut bogatului om de afaceri american Isidor Straus, care a murit împreună cu soția sa, Ida, în timpul naufragiului.
Una dintre cele mai emblematice capodopere ale artistei mexicane Frida Kahlo (1907-1954) a fost vândută cu 54,7 milioane de dolari la licitația de artă Sotheby's din New York, stabilind un dublu record, relatează La Stampa.
„Mellon Blue”, un diamant albastru de 9,51 carate montat într-un inel, s-a vândut la Geneva cu peste 25 de milioane de dolari, preţ obţinut în concordanţă cu estimarea casei de licitaţii şi care demonstrează valoarea unei pietre de o „claritate excepțională”, relatează Il Messaggero.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.