Rapperul canadian este atât de mândru de bolidul său, încât, înainte de a-l primi, a acceptat să-l împrumute Institutului de Artă Contemporană Miami pentru a fi expus până pe 15 mai.
De la distanță, SUV-ul personalizat arată ca orice altă versiune a lui Cullinan. Dar o inspecție mai atentă dezvăluie un vehicul unic, care este de-a dreptul gotic. Schimbările încep de la vârful capotei, unde iconicul Spirit of Ecstasy a fost înlocuit cu un ornament personalizat. Între timp, roțile originale au fost schimbate și conțin jante din aluminiu personalizate, care poartă sigla Chrome Hearts și sunt gravate cu cuvintele „Fuck You” în alfabetul gotic.
În timp ce modificările exterioare sunt oarecum subtile, interiorul a fost complet schimbat. Chrome Hearts Cullinan este tapițat cu piele neagră matlasată, inclusiv consola centrală, tabloul de bord și panourile interioare ale ușii. Aceasta nu este doar o matlasare clasică în stil diamant, deoarece crucile, motivele din floare de lis și accentele argintii abundă.
Numele lui Drizzy este cusut în parasolar pliabil, un buton A/C personalizat Chrome Hearts și un suport pentru chei din piele. A durat un an pentru personalizarea SUV-ului. Bolidul de lux face parte din lansarea viitorului al șaselea album al lui Drake, Certified Lover Boy, potrivit GQ. Dar de ce Chrome Hearts? S-ar părea că rapperul are o adevărată afinitate pentru marca de lux.
Anul trecut, el a purtat un Rolex Day-Date încrustat cu diamante cu o brățară aurie Chrome Hearts în videoclipul „Laugh Now Cry Later”. Emcee și compania au colaborat, de asemenea, la o colecție de stil de viață în ediție limitată disponibilă exclusiv la buticul din Miami al acestuia.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.