În urmă cu cinci ani, marca britanică a lansat Black Badge cu Wraith și Ghost, care a fost extins ulterior și la alte modele. Imediat, a devenit un succes fulgerător și acum reprezintă 27% din produsele Rolls-Royce. Rolls-Royce a adăugat acum un nou model familiei sale Black Badge, care este prezentat drept cea mai pură mașină Black Badge din istoria mărcii.
Noua Black Badge Ghost este o versiune complet reproiectată a celei mai avansate mașini Rolls-Royce. Constructorul britanic de automobile a publicat primele informații și imagini cu noul Ghost Black Badge. Acesta dispune de 592 de cai putere, iar caroseria este acoperită cu 45 de kilograme din cea mai neagră culoare din industrie, susțin reprezentanții companiei.
Nuanța și strălucirea de neegalat ale celei mai închise vopsele negre din industria auto sunt obținute printr-un proces meticulos care începe cu 100 de livre de vopsea aplicate pe un corp încărcat electrostatic și se termină cu lustruirea manuală de către o echipă de patru meșteri pentru a produce un finisaș lucios. O linie pictată manual, cu contrast ridicat, sporește și mai mult finisajul profund al Black Badge Ghost. Exemplul văzut în imagine prezintă o linie de antrenare albastră neon care completează construcția dramatică a automobilului.
Jantele cu diametrul de 21 de inch sunt întărite cu 44 de straturi de fibră de carbon. La interior, planșa de bord integrează logo-ul Black Badge și 850 de "stele" vizibile doar în condiții de lumină slabă sau noaptea.
În Marea Britanie, noul Rolls-Royce Ghost Black Badge pornește de la 249.500 de lire sterline, sau echivalentul a 295.000 de euro.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Acțiunile casei franceze de design de lux Hermes au crescut la un nivel record la 9 februarie 2024, după ce marca, fondată în 1837, și-a depășit rivalii la sfârșitul anului 2023.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.