Noul Rolls-Royce Black Badge Ghost are cea mai neagră culoare din industrie

În ultimele două decenii, vârsta medie a ultra-bogaților a scăzut în mod constant. Noua generație de miliardari care preferă să fie identificați ca perturbatori refuză să adere la convențiile stabilite. Pentru a veni în întâmpinarea acestor milenari, Rolls-Royce și-a prezentat familia de mașini Black Badge în 2016, care reprezintă o interpretare mai îndrăzneață a gamei lor ultra-luxoase.

În urmă cu cinci ani, marca britanică a lansat Black Badge cu Wraith și Ghost, care a fost extins ulterior și la alte modele. Imediat, a devenit un succes fulgerător și acum reprezintă 27% din produsele Rolls-Royce. Rolls-Royce a adăugat acum un nou model familiei sale Black Badge, care este prezentat drept cea mai pură mașină Black Badge din istoria mărcii. 

Noua Black Badge Ghost este o versiune complet reproiectată a celei mai avansate mașini Rolls-Royce. Constructorul britanic de automobile a publicat primele informații și imagini cu noul Ghost Black Badge. Acesta dispune de 592 de cai putere, iar caroseria este acoperită cu 45 de kilograme din cea mai neagră culoare din industrie, susțin reprezentanții companiei.

Nuanța și strălucirea de neegalat ale celei mai închise vopsele negre din industria auto sunt obținute printr-un proces meticulos care începe cu 100 de livre de vopsea aplicate pe un corp încărcat electrostatic și se termină cu lustruirea manuală de către o echipă de patru meșteri pentru a produce un finisaș lucios. O linie pictată manual, cu contrast ridicat, sporește și mai mult finisajul profund al Black Badge Ghost. Exemplul văzut în imagine prezintă o linie de antrenare albastră neon care completează construcția dramatică a automobilului.

Jantele cu diametrul de 21 de inch sunt întărite cu 44 de straturi de fibră de carbon. La interior, planșa de bord integrează logo-ul Black Badge și 850 de "stele" vizibile doar în condiții de lumină slabă sau noaptea.

În Marea Britanie, noul Rolls-Royce Ghost Black Badge pornește de la 249.500 de lire sterline, sau echivalentul a 295.000 de euro.





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 8 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 11 month ago format_list_bulleted ECONOMIC