Noul Rezvani Vengeance este o fortăreaţă pe patru roți

Transportul blindat nu se potrivește luxului, iar Revzani explică acest lucru cu Vengeance, un SUV antiglonț care arată ca ceva în care ar călători Punisher, dar este plin de confort.

În ceea ce privește aspectul, Vengeance este unul dintre cele mai bestiale SUV-uri pe care le-am văzut vreodată , cu o caroserie sculptată pentru a arăta ca o mașină futuristă, sau cel puțin o versiune CGI cu buget mare, și există un motiv mare în spatele lui, deoarece mașina a fost proiectată în colaborare cu un dezvoltator de jocuri pe nume Milen Ivanov.

„Scopul a fost să pun un prototip de joc video SF în ușile oamenilor”, a spus CEO-ul Ferris Rezvani.

Acest SUV se bazează pe actualul Cadillac Escalade, în ciuda faptului că este imposibil de observat la prima impresie.

În timp ce ambele vehicule sunt destul de asemănătoare ca formă și dimensiuni impunătoare, fiecare element al lui Vengeance, de la capotă la aripi până la acoperiș, a fost consolidat.

Acum, dacă vrei mai multă siguranță, există pachetul militar care adaugă sticlă antiglonț, vestă antiglonț și protecție împotriva exploziilor în partea inferioară, dacă tot nu este suficient poți adăuga și alte accesorii precum protecție împotriva impulsurilor electromagnetice, spray paralizant și o cortină de fum.

Dar, în ciuda exteriorului său fioros, pregătit pentru orice pericol, Rezvani a avut grijă să-i ofere un interior stilat, cu scaune cu funcție de încălzire și masaj, precum și un bar, un televizor cu ecran mare și un acoperiș prin care poți vedea cerul nopții.

Rezvani s-a concentrat pe design, dar nu a neglijat performanța. Există două variante de trei grupuri de motoare: un GM Duramax Diesel de 3,0 litri care produce 277 CP și 460 lb-ft de cuplu sau un V-8 de 6,2 litri care produce 420 CP și 460 lb-ft de cuplu.

Acum, dacă niciunul nu este suficient pentru tine, poți alege un V-8 supraalimentat de 6,2 litri care se găsește în Escalade-V de mare putere, care produce 682 CP ȘI 653 lb-ft de cuplu.

Dar, așa cum era de așteptat, nu va fi deloc ieftin, SUV-ul blindat începe de la 249.000 de dolari, dar adăugând toate opțiunile disponibile, prețul poate urca până la 600.000 de dolari.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Primul restaurant Louis Vuitton din S.U.A. a fost deschis în New York

Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.

Cum a pierdut Rocsana Marcu 2,5 milioane de euro din cauza lui Neymar

Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.

Colierul cu diamante al reginei Maria Antoaneta, adjudecat pentru o sumă mai mare decât cea estimată

Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).

Adelina Pestrițu a făcut turul vilei ultra luxoase în care stă cazată pe perioada vacanței din Arabia Saudită

Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.

Destinația ultra luxoasă și exclusivistă în care Adelina Pestrițu și-a dus soțul de ziua lui

Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.

Andreea Bostănică a recunoscut de unde are are banii și cadourile scumpe

Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.

Tiffany & Co. x Fondation César Homeware lansează o colecție de articole pentru casă

Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

Bottega Veneta dezvăluie prima colecție de bijuterii de lux

Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.

Piața luxului e în declin. Veniturile reduse la toate mărcile

Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.

Masa de biliard Gucci de 110.000 de dolari este locul în care moda se întâlnește cu jocul

Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.

Ariana Grande, vedeta noii campanii de sărbători a Swarovski

Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.

Ceasul de masă Montgolfière Aéro, măiestria tehnică a lui Louis Vuitton

Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Sotheby’s scoate la licitaţie primul portret realizat de un robot

Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.

hourglass_full 28 day ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Rolls-Royce dezvăluie primul Private Office în New York

Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Toyota topește părți ale mașinilor sale și le transformă în pietre prețioase

Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Chanel a dezvăluit colierul-ceas care îți permite să asculți muzică și să preiei apeluri

Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN
Bottega Veneta creează un paradis venețian unic pentru clienții VIP

Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted ART&DESIGN