Porsche Taycan a fost conceput ca o mașină sport pur electrică, cu o capacitate de transmisie care să se potrivească siluetei sale elegante, dar puternice. Gama Taycan Turbo S are un sistem de propulsie electrică ce dezvoltă 761 CP și 1050 Nm.
Acest lucru îi permite să sprințeze de la 0 la 100 km/h în doar 2,8 secunde și să atingă o viteză maximă de 260 km/h. Acest lucru pune Taycan Turbo S pe lista celor mai rapide mașini din lume, care sunt legale de drumurile publice.
Nici modelul entry-level 530 PS Taycan 4S nu e mai prejos - atinge 100 km/h în 4 secunde și viteza maximă de 250km/h. Taycan este echipat cu două motoare electrice extrem de eficiente, unul pe fiecare axă, oferindu-i tracțiune integrală.
Transmisia cu două trepte pe puntea spate este o inovație Porsche remarcabilă. În timp ce majoritatea vehiculelor electrice au o unitate cu o singură viteză, care limitează viteza maximă, transmisia Taycan este capabilă să valorifice întreaga putere potențială disponibilă pentru a realiza viteza maximă uluitoare.
În plus, Porsche menționează că noul Taycan poate înmagazina în 5 minute suficientă energie pentru a parcurge 100 de kilometri, atunci când este cuplat la o stație rapidă (270 kW cu tensiune de 800V).
Varianta de bază Taycan 4S are un preț de pornire pe piața din România de 110.625 de euro. Dacă bifați bateria de 83.7 kWh, prețul celui mai "accesibil" Taycan pleacă de la 117.411 de euro. Pentru varianta de mijloc Taycan Turbo, calculele încep de la 157.318 de euro, în timp ce Taycan Turbo S, actualul vârf de gamă, are un preț de pornire de 190.861 de euro.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.