Land Rover pare să se afle într-o deosebită dificultate, deoarece anunță că lansează o ediție limitată a off-roaderului său, la cinci ani după ce producția a încetat oficial.
Ceea ce este special la acest model este faptul că nu e o versiune cromată, cu interioare fanteziste. Dimpotrivă, marca britanică a săpat destul de adânc în originile sale pentru a crea robustul Defender Works V8 Trophy, o serie limitată la 25 de mașini, inspirate de Trofeul Camel.
Dacă ați fost un fan al Defender, ați ști că această competiți - care s-a desfășurat între 1989 și 2000 - a fost cunoscută mai ales pentru utilizarea vehiculelor Land Rover pe terenuri dificile. Evenimentul anual și-a luat numele de la sponsorul principal - țigările Camel - și am văzut versiuni modificate ale SUV-ului participând la probe speciale, cum ar fi etapele de raliu cronometrate, probele de troliu și orientarea.
Atât varianta cu două uși cu ampatament scurt, cât și cu ampatament lung cu patru uși vor fi disponibile, toate având șasiuri realizate de Divizia Clasică a Land Rover.
Sponsorizarea Camel ar putea dispărea și în locul său vom vedea o vopsea galbenă, care acum este denumită Eastnor Yellow după centrul de testare al producătorului din Marea Britanie.
Ambele modele vor fi echipate cu un motor V8 de 5,0 litri, cu 399 CP și vin echipate cu o cutie de viteze automată cu opt trepte. Land Rover Classic a oferit anterior acest propulsor cu Defender Works V8, o altă ediție specială lansată în 2018 pentru a sărbători 70 de ani de la înființarea Land Rover. Modelul cu ampatament scurt va fi capabil să atingă 100 km/h în doar 5,6 secunde. Defender Works V8 Trophy va avea, de asemenea, frâne mai mari și noi amortizoare telescopice.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Première Sound Watch, pe care casa franceză l-a dezvăluit într-o campanie digitală cu actrița Lily-Rose Depp, prezintă un ceas atașat unui colier lung tip sautoir și o pereche de căști cu fir.
Bottega Veneta a creat un sanctuar venețian distinctiv pentru clienții săi VIC (Very Important Clients – clienți foarte importanți), aliniindu-se la principiile brandului de celebrare a meșteșugului și a spiritului comunitar.