Noua mașină se numește Tourbillon – numit după un mecanism folosit la ceasurile mecanice scumpe care contracarează efectele negative ale gravitației. Dar numele unic este doar vârful aisbergului; aproape totul despre cea mai nouă creație a mărcii franceze este extraordinar. Primul model Bugatti creat sub conducerea lui Mate Rimac este o piesă excepțională de artă auto.

La prima vedere, ați putea confunda Bugatti Tourbillon cu o variantă elegantă a puternicului Chiron. Unele dintre elementele sale de design ar putea chiar să te oblige să crezi că este un concept cool, bazat pe hypercarul mărcii. Ideea a fost să se inspire din filosofia de design a lui Bugatti, veche de 115 ani, păstrând stilul recunoscut instantaneu. Producătorul francez de automobile spune că a vrut ca Tourbillon să fie fără îndoială Bugatti. Dar nu lăsa designul familiar să te păcălească. Bugatti Tourbillon este complet personalizat, nu împărtășește nici o singură piesă sau componentă cu Chiron sau derivatele sale.

În timp ce noul hypercar nu este mai lung decât predecesorul său, se află cu 1,3 inci mai jos, caroseria fiind mai îngustă pentru a reduce rezistența. Celebra grilă cu potcoavă a suferit și o transformare, care este mai lată și mai scurtă decât înainte. Noul Bugatti vine cu uși cu deschidere în sus.
Tren propulsor hibrid nou-nouț
Pentru noua mașină, Bugatti a renunțat la motoulr quad-turbo W16 de 8,0 litri care alimenta toate hypercarurile moderne Bugatti și a pus un V16 cu aspirație naturală de 8,3 litri, dezvoltat de Cosworth.

Motorul cu ardere cu turații mari este asistat de trei motoare electrice: două pe puntea față și altul pe spate. Trioul de motoare electrice produce 789 de cai putere, ducând puterea totală la 1775 de cai putere. Motoarele consumă putere dintr-un pachet de baterii surprinzător de mare de 25,0 kWh care se află în centrul mașinii și oferă hipermașinii o autonomie complet electrică de 40 km.
Cifre de performanță uluitoare
Cu aproape 1800 CP, Bugatti Tourbillon este destinat să fie extraordinar de rapid. Constructorul francez susține că noul hypercar poate accelera de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 2 secunde și poate ajunge la 400 km/h în aproximativ 25 de secunde. Deși nu este clar dacă hipermașina va stabili un nou record de viteză maximă, Tourbillon este limitat la 445 km/h pentru clienții săi.

Cu o viteză de 445 km/h, noul hypercar Bugatti ar putea face ocolul Pământului în doar 90 de ore, adică echivalentul a trei zile și 18 ore! Imaginați-vă că conduceți cu o viteză maximă constantă pe o linie dreaptă nesfârșită în jurul lumii, acoperind circumferința Pământului de aproximativ 40.075 km.
Inspirat de Haute Horlogerie
Fabrica de ceasuri și mașinile de lux au împărtășit legături strânse de multe decenii, dând naștere a nenumărate ceasuri ediții speciale inspirate de automobile de ultimă generație. De fapt, colaborarea Bugatti cu Jacob & Co. a creat mai multe ceasuri nebunești în ediție limitată. Cu toate acestea, aceasta este prima dată când lumea vede un vehicul extrem de exclusivist, puternic inspirat de Haute Horlogerie. Influența este cea mai evidentă în interiorul cabinei, care, spre deosebire de exterior, este complet diferită de predecesorii hypercar-ului. Compartimentul și instrumentația Bugatti Tourbillon aduce un omagiu artei de a face ceasuri mecanice extrem de complexe.

Fiecare componentă este o operă de artă
Obsesia lui Mate Rimac de a face din Bugatti Tourbillon cel mai remarcabil automobil modern este clar vizibilă. Fie că este vorba de motorul V16 expus, învelit în fibră de carbon sau de modul în care un mic ecran de divertisment iese din consola centrală, atenția la detalii este de neegalat. Consola centrală este, de asemenea, o operă de artă, care este compusă din sticlă de cristal și aluminiu. Totuși, obsesia pentru estetică se extinde și asupra lucrurilor care nu sunt vizibile cu ochiul. Un caz concret, șasiul rulant al mașinii realizat din fibră de carbon este atât de frumos proiectat încât nu este mai puțin decât o piesă de sculptură frumoasă.
Bugatti a anunțat că producția lui Tourbillon va fi limitată la doar 250 de exemplare, ceea ce îl face de două ori mai exclusivist decât Chiron. Mate Rimac a spus că producția va începe în 2026 și se va finaliza în 2,5 ani. În ceea ce privește prețul, prețul unui Bugatti Tourbillon pornește de la 4 milioane de dolari.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.